היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, אישר היום (ג') לפתוח בחקירה נגד ח"כ אורן חזן (הליכוד) בגין תקיפת עובד ציבור וכן בגין התנהגות פסולה במקום ציבורי. העבירות לכאורה בוצעו בתקופה שקדמה לכהונתו כחבר כנסת.

עוד טענות נגד אורן חזן: "אין מצב שהוא עובר לידך ולא נוגע"

ההחלטה של וינשטיין מגיעה על רקע הסערה סביב חזן, כשאתמול נחשף בתוכנית "הצינור" בערוץ 10 כי כמה צעירות שעבדו תחת חזן טענו כי הוא נהג להטריד אותן מינית בעת שניהל את הבר "מלון פליישר" בתל-אביב, בשנים 2012-2011. החדשות שנחשפו מצטרפות לשורת פרשות המיוחסת לחזן, בהן שידול נשים לזנות, שימוש בסמים קשים וטענות נוספות.

"אין מצב שאורן עובר לידך ולא נוגע", סיפרה אחת הצעירות, מ'. "היה בי פחד להישאר עם אורן לבד, פחד שהוא ישתכר, ואז אני אשאר אתו לבד. הוא יכול לרקוד על הבר, להוריד חולצה, להוריד מכנסיים - הכול יכול היה לקרות".

לדבריה, "אנו נכנסים לחלל צפוף, רק אני והוא, ואין לו שום בעיה להתחכך תוך כדי, ופיזית לתפוס במותניים. הוא גם הצמיד את המפשעה שלו לאחוריים שלי, כאילו בטעות. הוא היה אומר - 'בטעות נגעתי בך, שלא תחשבי שמשהו לא בסדר'".

בעקבות התחקיר, פנתה הערב ח"כ מיכל רוזין (מרצ) ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד חזן. "על פי העדויות שנאספו, המעלות תמונה מטרידה בנוגע להתנהלותו של חזן, נראה לכאורה כי מדובר בהטרדות מיניות ומעשים מגונים על פי החוק למניעת הטרדה מינית", נכתב בפנייה. "אני פונה אליך בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ אורן חזן".

ח"כ אורן חזן מסר בתגובה לכתבה ב"צינור": "לאחר שטענתם שאני סוחר סמים, סוחר נשים ומרגל, רק היה ברור וצפוי כי תבואו גם בסוג האשמות זול ונמוך כזה, שגם בו אין כל אמת וכל מטרתו היא סיכול ממוקד, דורסני, ולא הגון של חבר כנסת מכהן אותו הפכתם לשק חבטות".