אחרי שקיבלה חשיפה מוקדמת הודות לגיוס ה"פרזנטורית" שולה זקן לקמפיין, הושקה היום (ג') רשמית הרשת הריהוט URBAN מבית קבוצת א.פ עיצובים הכוללת את הרשתות ביתילי, איי די דיזיין ועוד. URBAN, שעלות הקמתה נאמדת בכ-2 מיליון דולר תחליף את תת-הרשת MYHOMEPAGE - בשלב זה בפריסה של 15 סניפים ברחבי הארץ עם כוונה להתרחב ל-27 סניפים בפרק זמן של שנתיים.

הרשת מציעה פריטי עיצוב לבית: פינות ישיבה, חדרי אוכל, כיסאות, שולחנות, שטיחים ועוד והיא פונה כהגדרתה לקהל הצרכנים הצעירים "העירוניים והמעודכנים בטווח גילאי ה-25-35. "נקודת המוצא שלנו היא ש-60% מהצרכנים בטווח הגיל הזה (המוגדר כדור ה-millennials) יעדיפו להוציא כסף על בילויים וחוויות יותר מאשר על מוצרים חומריים. הם צרכנים חכמים שמחפשים ערך והם אוהבים לרענן את עיצוב הבית לעתים קרובות", אמר היום בהשקה עופר איתני יו"ר קבוצת א.פ עיצובים. "אנחנו מציעים פתרון זמין ומידי במרבית האזורים האורבניים בישראל".

הפריטים של אורבן מעוצבים בסגנון מודרני ועכשווי. הם צבעוניים, עדכניים ומדברים בשפה עיצובית שפונה לקהל הצעיר - ולא רק. טווחי המחירים למשל: כורסאות ושולחנות אוכל מ-500 שקל, כיסאות מ-150 שקל, ספות מ-1,400 שקל ועוד. כל הפריטים מוצגים גם באתר מכירתי של הרשת urban-id.co.il .

"אנחנו מתבססים על "בסט סלרס" של מספר מוצרים שיימכרו לאורך כל השנה ועל סדרות מצומצמות שיוצעו במקביל", הוסיף איתני "המודל שלנו מתבסס על every day low price, כך שהמחיר קבוע לאורך כל ימות השנה, ולא יהיו מבצעים והוזלות מעבר לכך. גם עובדי החברה וגם מכרים - כולם ישלמו את אותו מחיר. כרגע בשלב ההשקה נציע הובלה והרכבה חינם".

איתני מנמק את היכולת לתמחר את המוצרים ברמה שקבעה הרשת: "המטרה שלנו היא לייצר טראפיק ומחזורים גבוהים, כל החנויות הן קטנות, בשטח של עד 200 מ"ר, שני עובדים בלבד מצוותים לכל סניף כך שגם עלויות כח האדם נחתכו, הפרסום שלנו יהיה בעיקר אינטרנטי עם צפייה לפרסום ויראלי, כך שגם בזה נחסוך".

בנושא האיכות היה איתני כן מספיק להודות כי "מדובר באיכות טובה, לא מדהימה, אבל במוצרים שמחזיקים מעמד. לא נסתיר את העובדה שהמוצרים מגיעים מהמזרח הרחוק, חלקם אנחנו מייבאים כפי שהם וחלקם בעיצוב שלנו", הוא אומר ומצביע על שטיח טלאים שנמכר ב-600 שקל. שטיח טלאים מקורי נמכר ב-3,000 שקל, מה שאנחנו עשינו זה חיקוי: מדובר בהדפסת צבע ובשטיח שניתן לנקות בקלות".

*** רשת א.פ עיצובים נמצאת בבעלות אליעזר פישמן, בעל השליטה ב"גלובס"