מארוול מפטרת כ-100 עובדים מחטיבת המובייל בארץ

על-פי הערכות, החטיבה מונה כמה מאות עובדים, וסיבת הפיטורים קשורה ככל הנראה להעברת הפעילות או חלקה לסין

חברת השבבים מארוול מפתח-תקווה מפטרת יותר מ-100 עובדים מחטיבת המובייל. על-פי הערכות, החטיבה מונה כמה מאות עובדים, וסיבת הפיטורים קשורה ככל הנראה להעברת הפעילות או חלקה לסין.

במידה ותחליט להעביר את כלל הפעילות לסין, משמעות הדבר היא סגירת חטיבת הסלולר בישראל על מאות עובדיה. מארוול כבר פועלת כיום בסין וכוח העבודה הזול יחסית שם מהווה כנראה קטליזטור בהחלטה.

בחודש ינואר השנה דיווח אתר C114 הסיני כי ישנן שמועות על כך שחברת CEC - China Electronics Corporation - שוקלת לרכוש את חטיבת המובייל של מארוול ושהצדדים ניהלו משא ומתן במשך כחצי שנה. עם זאת, ב-CEC הכחישו כי קיימים מגעים שכאלה.

מהלך הפיטורים הנוכחי הוא סבב הפיטורים הגדול השני ב-15 החודשים האחרונים, לאחר שבאפריל אשתקד פיטרה מארוול כ-200 עובדים בישראל והסבירה אז כי הצעד ננקט "כחלק ממאמצי ההיערכות האסטרטגית של החברה בעולם כדי להבטיח את המשך פעילות החברה לטווח האורך".

מארוול פועלת בישראל שני מרכז פיתוח - בפתח-תקווה וביקנעם - בתחומי המובייל והשבבים. חטיבת המובייל עוסקת, בין היתר, בפיתוח מודם סלולרי ושבבים לסמארטפונים, כמו גם פתרונות בתחום הדור הרביעי בסלולר (LTE).

ממארוול ישראל לא נמסרה תגובה.