פשרה: משולם לוינשטיין תשלם לחינוכית 50 אלף שקל

זאת עבור השימוש במותג הטלוויזיה הנוסטלגי "HERE WE ARE" בקמפיין הפרסום של חברת הנדל"ן

קבוצת משולם לוינשטיין תשלם לטלוויזיה החינוכית 50 אלף שקל עבור השימוש במותג הטלוויזיה הנוסטלגי "HERE WE ARE" במסע הפרסום שלה - כך הוחלט בהסכם פשרה אליו הגיעו הצדדים, לאחר שהחינוכית תבעה את משולם לוינשטיין על שימוש ללא אישור בזכויותיה.

עוד הוחלט במסגרת הפשרה כי בתמורה תקבל החברה רישיון לא בלעדי לשימוש ביצירה, לתקופה של שנה מיום עליית הקמפיין לאוויר. כמו כן, חברת הבנייה התחייבה להעביר לאישור החינוכית כל בקשה להרחבת השימוש ביצירה שבבעלותה.

כפי שפורסם ב"גלובס", החינוכית דרשה מחברת הבנייה להסיר מהפרסומת שלה את השימוש בשיר הפתיחה של הסדרה המיתולוגית ללימודי אנגלית בת יותר מ-40 שנה. בקמפיין הפרסום של קבוצת משולם לוינשטיין נעשה שימוש בשיר הנושא של התוכנית "HERE WE ARE", כשדיירי השכונה המקודמת בפרסומת מדמים את קטע הפתיחה שלה.

היועץ המשפטי של החינוכית, עו"ד אביגדור דנן, כתב בפנייתו לרשות השנייה כי "איש לא בא בדברים עם החינוכית באשר לקבלת אישור שימוש למסחור התוכנית, אשר הופקה מכספי ציבור רבים ובמאמץ ויצירתיות ושודרה במשך שנים רבות".

הוא הוסיף והדגיש כי "מדובר בנזק תדמיתי וכלכלי חמור מאוד לגוף שהינו חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ולמותג ציבורי שנבנה במשך שנים רבות. נבקשכם להורות באופן מיידי על הפסקת שידור הקמפיין של החברה".

בחינוכית אישרו את הדברים. מקבוצת משולם לוינשטין נמסר כי "החברה חתמה על הסכם הפשרה עם הטלוויזיה החינוכית, זאת לאחר שהחברה דחתה ועדיין דוחה מכל וכל את הטענות שהועלו בקשר לפרסומת לפרויקט החברה עם שותפיה 'נוף בראשית' בעפולה. יודגש כי החברה קיבלה את כל האישורים אשר נדרשו לצורך הפקת ופרסום הפרסומת, אך הסכימה לשלם על קבלת רישיון מהחינוכית, זאת כדי שכל צד יוכל להמשיך בדרכו".