אישום: יצר זהויות בדויות במטרה ליצור קשרים עם נשים

לפי כתב האישום, הנאשם, אב לילדים, מנהל מדרשה ומנהל אורח חיים דתי, התחזה לרווק חילוני, למנכ"ל חברה שאותה כינה "דה פוינט", לעובד עם רשויות הביטחון וכן לקצין במילואים בדרגת רב-סרן

פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו
פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו

פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) הגישה היום (א') לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד תושב אשדוד, דתי ונשוי בן 38, בטענה כי יצר לעצמו זהויות בדויות במטרה ליצור קשרים רומנטיים עם נשים שונות.

על-פי כתב האישום, הנאשם, אב לילדים, מנהל מדרשה ומנהל אורח חיים דתי, התחזה לרווק חילוני המתגורר ברמת-גן. כמו כן הוא התחזה למנכ"ל חברה שאותה כינה "דה פוינט", לעובד עם רשויות הביטחון וכן לקצין במילואים בדרגת רב-סרן.

"לצורך ההתחזות יצר הנאשם פרופיל ברשת החברתית פייסבוק ודרכו ניהל מערכות יחסים עם נשים רבות ברחבי הארץ, מבלי שהן יודעות זו על רעותה", נטען בכתב האישום.

בנוסף, נטען, פנה הנאשם לנשים באתרי היכרויות כשהוא מתחזה לאחר וביקש ליצור איתן קשר רומנטי.

כמו כן, נטען כי הנאשם טען בכזב בפני הנשים כי הוא נוטל חלק במבצעים מטעם משרד הביטחון והצבא, ולכן אינו זמין ואינו פנוי לפגישות תכופות. בנוסף טען הנאשם כי הוא משתתף במבצעים צבאיים כמו "עמוד ענן", חיפוש אחר שלושת הנערים החטופים ו"צוק איתן".

הנאשם, שזהותו אסורה בפרסום, מואשם בביצוע עבירות של התחזות לאדם אחר וב-6 אישומים של קבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות. כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד לילך שלום.