המסחר בבורסה של תל-אביב ננעל היום (ד') במגמה חיובית, על רקע עליות שערים בשוקי העולם. מחזור המסחר הסתכם בכמיליארד שקל.

עידן אזולאי, מנהל השקעות ראשי באפסילון, מציין היום כי "הרפורמות שנכללות בהצעת התקציב אשר קשורות לצריכה הפרטית (עופות, דגים, תחבורה ציבורית) מלמדות כי האינפלציה צפויה להיות נמוכה מאוד גם בעתיד הקרוב. לפיכך, ניתן להניח שתי הנחות מרכזיות: הראשונה, חלק מהרפורמות הללו יכולות לסייע להעלות את רמת הצריכה הפרטית. במקביל, נראה כי הריבית הנמוכה עומדת להישאר עימנו עוד זמן רב מאוד ותמשיך לתמוך בשוק האג"ח".

דיוני התקציב עדיין ברקע, כשעדיין נותרו מחלוקות עם שרי ש"ס והבית היהודי ועם שרת התרבות מירי רגב. יש לציין שגם ללא אצבעותיהם של דרעי ורגב יושג הרוב הדרוש לאישור התקציב בממשלה. שרים בממשלה מעריכים היום כי התקציב יאושר בסופו של דבר ברוב גדול.

שופרסל מציגה: עוד רבעון רווחי

רשת השופרסל הציגה הבוקר תוצאות מעורבות לרבעון השני השנה. הכנסות מגזר הקמעונאות ברבעון עמדו על כ-2.746 מיליארד שקל, ירידה של 8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, שנבעה בעיקר בגין עיתוי חג הפסח, הורדת מחירים, צמצום בשטחי מסחר והתגברות התחרות. בנטרול השפעת עונתיות (מועד חג הפסח) הקיטון הינו כ-2.8%. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח של 16 מיליון שקל ברבעון. (לכתבה המלאה)

חברת השבבים טאואר הציגה היום תוצאות טובות לרבעון השני של השנה. בשורה העליונה דיווחה טאואר על מכירות של 236 מיליון דולר ברבעון, בעיקר עקב צמיחה אורגנית של 35% במכירות (לכל הלקוחות של החברה בנטרול מייקרון ופנסוניק).

אלביט מערכות הודיעה היום כי זכתה בחוזה של כ-45 מיליון דולר ממדינה באירופה לאספקת מערכות קשר צבאיות. על פי הדיווח, החוזה יבוצע במהלך שנתיים.

סאפיינס דיווחה היום כי הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה ברבעון השני בכ-45.2% והסתכם בכ-5.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-3.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.