הבונוס של אלדד פרי: דירה לספורטאי שיזכה במדליית זהב בריו 2016

איש העסקים סיכם עם הוועד האולימפי הישראלי על בונוס יוצא דופן לספורטאים שיחזרו עם זהב מהמשחקים האולימפיים בברזיל בקיץ הבא: דירה בשווי 1.3 מיליון שקל ■ פרי מנהל בימים אלו מו"מ עם מכבי ת"א כדורסל להחלפת אלקטרה כנותן החסות הראשית של המועדון

אלדד פרי / צלם: איל יצהר
אלדד פרי / צלם: איל יצהר

איש העסקים אלדד פרי, הבעלים של קבוצת אלדד פרי, ממשיך להגדיל את ההשקעות שלו בתחום הספורט. הפעם מדובר ביוזמה יוצאת דופן: פרי סיכם עם הוועד האולימפי הישראלי כי יעניק דירה במתנה לכל ספורטאי ישראלי שיצליח לחזור עם מדליית זהב ממשחקי ריו 2016. ההבטחה של פרי היא לדירה בשווי 1.3 מיליון שקל. כנהוג בעסקאות מעין אלו, החברה המעניקה את הפרס (במקרה זה אלדד פרי) מבטחת את עצמה למקרה שבו ימומש המענק.

עבור פרי מדובר בהעמקת שיתוף הפעולה עם המשלחת הישראלית. כזכור, קבוצת אלדד פרי מאמצת את המשלחת הישראלית למשחקים שייערכו בקיץ הבא בברזיל עבור 500 אלף שקל. בנוסף, פרי מעניק מלגה חודשית עד למשחקים לשני ספורטאים אולימפיים - השייטת מעין דוידוביץ' והמתעמל אלכס שטילוב.

המשלחת הישראלית למשחקים צפויה לעמוד על כ-40 ספורטאים. במשחקים הקודמים, לונדון 2012, היה זה הוועד האולימפי הישראלי שניסה לתמרץ את הספורטאים עם הבטחה לפרס כספי בסך מיליון שקל למי שיחזור עם מדליית זהב. בסופו של דבר, מאותם משחקים חזרה המשלחת הישראלית בידיים ריקות, במה שהפך את משחקי לונדון לראשונים מזה 20 שנה שמסתיימים ללא מדליות.

קבוצת אלדד פרי הגדילה מאוד את מעורבותה בתחום הספורט בשנתיים האחרונות. בימים אלו מנהלת הקבוצה מו"מ להענקת חסות ראשית לקבוצת הכדורסל של מכבי ת"א במקומה של אלקטרה שעזבה; בחודש שעבר סיכם פרי על רכישת קבוצת הכדורגל מכבי שעריים עבור 3 מיליון שקל; בעונת המשחקים שחלפה הוא היה ספונסר משני בבית"ר ירושלים (600 אלף ש'), תמך בקבוצת הכדורסל אליצור רמלה נשים (250 אלף ש'), הפועל מרמורק כדורגל (800 אלף ש'), עירוני רחובות כדוריד (250 אלף ש'), ובנוסף בקבוצות הכדורגל בני יצ'לאל ומכבי עירוני נתיבות בהיקף שלך כמה עשרות אלפי שקלים כל אחת.

אלדד פרי מסר בתגובה: "החלטתי להציב בפני הספורטאים במשלחת הישראלית אתגר ייחודי - פרס גדול - דירת מגורים שיעודד אותם וידרבן אותם להצליח נוסף לרצון העז לזכות במדליית הזהב. אני מאמין שעבודה קשה, התמדה ונחישות בהשקעה מבטיחים מצוינות. אלו ערכים המלווים אותי לאורך כל הדרך ואני דבק בהם בכל דבר שאני עושה".

אלדד פרי מסביר בראיון ל"גלובס" למה הוא משקיע בספורט