מספר 30 בליכוד ממשיך לתקוף - ומכוון לעבר כסאו של שר הביטחון: ח"כ אורן חזן שלח אתמול (ד') מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ודרש ממנו לפטר את שר הביטחון משה (בוגי) יעלון. "אני פונה אליך להעביר את שר הביטחון משה בוגי יעלון מתפקידו. אני משרתם של אזרחי מדינת ישראל ושליחם של המתיישבים ואני פועל מתוך אחריות לביטחונם".

"כנציג ההתיישבות, כחבר כנסת מטעם הליכוד וחבר ועדת חוץ וביטחון הנאבק יום ולילה למען ביטחון המתיישבים ועם ישראל, איני יכול לשתוק עוד" כתב חזן - שעות לאחר הפרסום על המתקפה של יעלון כלפיו. "שר הביטחון משה בוגי יעלון מפקיר את ביטחון המתיישבים. היום, לצערי, לאחר תקופה ארוכה בה אני שומר על איפוק רב, הגיעו הדברים לרמה האישית".

לדברי חזן, "שר הביטחון איבד את העשתונות, ובמקום להתמודד עניינית עם בעיות הביטחון הקשות שהעלתי בפניו, הוא נכשל בטיפול בהן, ובמקום לחסל את הטרור, הוא החליט לבחור בפתרון הקל 'להרוג את השליח'. איבדתי את האמון בשר הביטחון של מדינת ישראל".

ח"כ חזן, שהודח זמנית מניהול הישיבות בעקבות תחקיר חדשות 2 אודותיו, פירט את הסיבות: הפקרת ביטחון הנוסעים בתחבורה הציבורית ביהודה ושומרון, הריסת מבנים, הקשחת מנהלי הפתיחה באש ו"רפיסות מול אינתיפאדה".

"במדינת ישראל מתבצעים בממוצע שלושה פיגועים ביום, ובמקום להתעסק בהם, מתעסק שר הביטחון בהישרדות אישית ובשמירה על כיסא השר, תוך הפקרת אזרחי מדינת ישראל", סיכם חזן. "הוא אינו מייצג בדרכו הרופסת את מדיניות הביטחון של תנועת הליכוד ושל הימין במדינת ישראל. 'המלך הוא עירום' - דמנו אינו הפקר".