הטיפ היומי: 3 סיבות לקנות את המניה הישראלית הזאת

במחלקת המחקר של Benchmark ממליצים "קנייה" על מניית אר.אר מדיה במחיר יעד של 12 דולר למניה - פרמיה של כ-46% על מחיר השוק

חברת RRMedia / צילום מתוך אתר החברה
חברת RRMedia / צילום מתוך אתר החברה

חברת תוכן המדיה הישראלית RRMedia נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 142 מיליון דולר. החברה מפיצה למעלה מ-1,000 ערוצים ותוכן בפלטפורמות VOD ברחבי העולם, ומנהלת ומפיצה שידורים חיים, בין היתר בתחום הספורט.

אר.אר מדיה היא אחת מהחברות המובילות בתחום ניהול והפצת התוכן בעולם. אנחנו מאמינים שמניית החברה מקבלת תשומת לב מעטה בשוק, לאור הכיסוי המועט מצד אנליסטים והסיפור המורכב יחסית. יחד עם זאת, אנחנו מזהים שלוש סיבות פשוטות להחזיק במניה בתמחור הקיים.

ראשית, התעשייה שבה היא פועלת כוללת חברות רבות, אך אר.אר מדיה השיגה בה נתח שוק בזכות מוצר ייחודי, ובכך הפכה הן לרוכשת אפשרית והן ליעד רכישה בולט בפני עצמה.

שנית, שיעורי הצמיחה האורגנית הם כ-3%-6%, ואינם כוללים הזדמנויות משמעותיות בשוק ה-OTT או הסטרימינג בשידור חי והזדמנויות לשיתופי פעולה.

שלישית, אנו מאמינים שהמניה מוערכת בחסר, כשהיא נסחרת במכפיל EV/EBITDA של 6 לשנת 2016, בהשוואה למכפיל של 9 בקרב חברות קבוצת ההשוואה, ולאור העובדה שהחברה מרחיבה את שולי ה-EBITDA שלה (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות).

הפיתוח המהיר בסביבת ריבוי המסכים מוביל לגידול בעלויות של ניהול והפצת תוכן. כתוצאה מכך, גם ספקי תוכן וגם שותפי הפצת תוכן נאלצים לשנות מודלים עסקיים. מספר שחקנים קטנים יותר מאר.אר מדיה לא הצליחו להתאים את עצמם לשינויים, או גילו שהשינוי יקר להם מדי.

אנחנו מצפים מאר.אר מדיה להמשיך ברכישת חברות כאלו, ולמצות את הסינרגיות הן בגודל והן בהרחבת הפריסה שלה. להערכתנו, החברה תבצע שתי רכישות מדי שנה, ובכך תשפר את גישתה לספקי תוכן איכותי. בסופו של דבר, ככל שהחברה תעלה במעלה הזרם, אנחנו מעריכים ששחקן גדול יותר או אולי ספק תוכן יבקש לרכוש את הפלטפורמה הטכנולוגית של אר.אר מדיה.

כאמור, המניה נסחרת בדיסקאונט ביחס לקבוצת ההשוואה. אנחנו מאמינים שהיא צריכה להיסחר לפחות בהתאם למכפיל של קבוצת ההשוואה, ולפי זה אנו גוזרים מחיר יעד של 12 דולר למניה - פרמיה של כ-46% על מחיר השוק. המלצתנו היא "קנייה".

מחלקת המחקר, Benchmark

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם