רשות השידור נגד רדיו ללא הפסקה: "צבע הכסף" שלנו

ברדיו ללא הפסקה מתכננים להעלות תוכנית בעלת שם זהה לזה של היומן הכלכלי של רשת ב', ושכרו את המגישה ענת דוידוב ואת העורכת יעל איילון, לאחר שאלה פרשו מרשות השידור ■ רשות השידור: "הפרת זכויות"

רדיו ללא הפסקה
רדיו ללא הפסקה

הנהלת רשות השידור שבפירוק שלחה מכתב איום בתביעה נגד תחנת האזורית רדיו ללא הפסקה 103FM, בו היא דורשת ממנה שלא לעשות שימוש במותג "צבע הכסף".

ברדיו ללא הפסקה מתכננים להעלות תוכנית בעלת שם זהה לזה של היומן הכלכלי של רשת ב', ושכרו את מגישת התוכנית ענת דוידוב ואת העורכת יעל איילון, לאחר שאלה פרשו מרשות השידור.

במכתב לרדיו ללא הפסקה, שהגיע לידי "גלובס", נכתב: "שימושכם המפר בוטה אך יותר נוכח כוונתכם לעשות שימוש בשם התוכנית של רשות השידור בפורמט התוכנית המקורית, בשעת השידור הקבועה של התוכנית ברשת ב', וזאת באמצעות צוות ההגשה וההפקה של התוכנית המקורית של רשות השידור, אשר פרש לאחרונה מרשות השידור".

עוד נכתב כי "רשות השידור מאמינה כי רשת 103FM, כגוף תקשורת מכובד, המודע ומכבד זכויות קניין רוחני, תחדל ותימנע לאלתר משימוש מפר בזכויותיה של רשות השידור".

מרדיו ללא הפסקה לא הגיבו לדברים.

מרשות השידור טרם נמסר בתגובה: "רשות השידור רואה בחומרה את הפרת הזכויות שנעשה על-ידי רדיו ללא הפסקה, בכך שהיא משתמשת בשם התוכנית 'צבע הכסף', המשודרת במשך שנים ברשת ב' של קול ישראל, ועושה שימוש מפר בצורה בוטה בזכויות הקניין הרוחני של רשות השידור וקול ישראל. רשות השידור בטוחה כי בתחנת הרדיו האזורי מבינים את העניין ולא ירצו לפגוע בזכויות יוצרים. יחד עם זאת, הרשות שוקלת את צעדיה".