אודיוקודס עקפה את תחזיות השוק ברבעון השלישי

הכנסות החברה ברבעון הגיעו ל-34.2 מיליון דולר ■ על בסיס Non-GAAP, אודיוקודס רושמת רווח נקי של כ-1.7 מיליון דולר, שהם 4 סנטים למניה, גבוה מתחזיות השוק

מניית אודיוקודס עלתה היום ב-4% במהלך המסחר בת"א על רקע הדוחות לרבעון השלישי, שפורסמו הבוקר ובהם היא עקפה את תחזיות השוק. אודיוקודס מספקת פתרונות VoIP - העברת קול על גבי הרשת, והיא נסחרת במקביל בנאסד"ק ובתל אביב בשווי 151 מיליון דולר. הכנסות החברה ברבעון הגיעו ל-34.2 מיליון דולר, ירידה של 12.1% מהרבעון המקביל ועלייה של 5.6% מהרבעון הקודם, שהיה חלש במיוחד. מתחילת השנה ההכנסות הסתכמו ב-104 מיליון דולר.

שיפור ברווחיות הגולמית וצמצום ההוצאות התפעוליות סייעו לחברה לצמצם את ההפסד הנקי לפי כללי החשבונאות (GAAP) ב-82% ביחס לרבעון המקביל, ל-130 אלף דולר. על בסיס Non-GAAP, אודיוקודס רושמת רווח נקי של כ-1.7 מיליון דולר, שהם 4 סנטים למניה, גבוה מתחזיות השוק; מתחילת השנה הרווח הנקי Non-GAAP הגיע ל-3.1 מיליון דולר. אודיוקודס ייצרה ברבעון 1.8 מיליון דולר מפעילות ובסופו היו לה מזומנים והשקעות בהיקף 75.3 מיליון דולר. אודיוקודס מצפה להכנסות שנתיות של 138-142 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP של 11-13 סנט למניה, לעומת 9-12 סנט בתחזית הקודמת שלה.

"אנו שמחים על החזרה לצמיחה בהכנסות והמשך השיפור בתוצאות הכספיות", אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. "אנו ממשיכים להתקדם בעקביות בתוכנית צמצום העלויות. התוצאות ברבעון משקפות צמצום זה בהוצאות התפעוליות - תחום בו נמשיך להתמקד במהלך 2016 והלאה".