פעילי התנועה הליברלית החדשה בשיתוף "סטודנטים למען חירות" ותנועת "חופש לכולנו", יפגינו במוצ"ש בעד מתווה הגז. ההפגנה תיערך בפינת הרחובות רוטשילד ואלנבי, סמוך לאנדרטת המייסדים שבתל אביב, בשעה 19:00.

בועז ארד, מראשי התנועה הליברלית החדשה, מסר כי "הגיע הזמן לשים סוף פסוק להתלהמות הפופוליסטית ולאפשר ליזמים להשקיע ולפתח את כלכלת ישראל. ממשלת ישראל פגעה פגיעה קשה ביזמים בינלאומיים תוך זיגזוג ושינוי בדיעבד של חוזים ובכך, פתחה פתח לדרישות אינסופיות של ארגונים ותנועות פופוליסטיות. אנו קוראים לממשלה לגלות מנהיגות ולאפשר למשקיעים ויזמים לפתח את משק האנרגיה בישראל".

הפגנה נוספת נגד המתווה אותה מארגן מטה מאבק הגז, תתקיים גם היא במוצ"ש. המפגינים יתכנסו בשעה 19:30 בכיכר הבימה, שם ינאם פרופ' ירון זליכה מהקרייה האקדמית אונו.

ממטה מאבק הגז נמסר: "הפגנות קמות ברחבי ישראל ע"י אזרחים שלא מוכנים יותר לשתוק והחליטו לצאת לרחובות כדי לעצור את שוד הגז. הצטרפות אזרחי ישראל למאבק מתרחבת, כי הם מבינים את הכוח שיש בידם לעצור את מתווה מונופול הגז. אזרחי ישראל יוצאים לרחובות בגלל מה שנוכחו לראות בימים ובשבועות האחרונים - השלטון בישראל הפך לכלי שרת בידי טייקוני הגז, בדרכם להעביר את מתווה מונופול הגז".