ליאור שליין הגיב אתמול באופן סאטירי בתוכנית "גב האומה" בערוץ 10 על דבריו של ח"כ ינון מגל מהשבוע שעבר, שיצא בביקורת נוקבת נגד תוכנית הסאטירה באומרו כי התוכנית לא הוגנת בלשון המעטה, וכי הוא הרגיש שעושים לו לינץ' בתכנית והוא הרגיש גועל ממה שקרה שם.

מגל העלה פוסט בשבוע שעבר בפייסבוק, כי שבו כתב בין השאר כי "אין דבר יותר עלוב מסאטריקנים שצוחקים על כולם בכל דרך אבל לא יודעים לצחוק על עצמם. בגב האומה אוהבים מאד לצחוק, אבל רק על אחרים ורק אם זה לכיוון אידאולוגי מסויים".

מגל הוסיף, כי "סה"כ צריך לזכור שמדובר בחבורה שגרה פחות או יותר באותו רחוב בתל אביב, בזה באותה דרך לכל מה שקשור לדת (כלומר ליהדות), ומחזיקה בערך באותה עמדה פוליטית (לא מתונה)".

התשובה של התוכנית הגיעה אתמול בשידור. ליאור שליין אמר כי מגל בעצם הוא "נפגע חרדה" מתוכנית גב האומה. "מגל יודע מה שצריך לעשות כשמחבל מגיע עם סכין מולו כדי לדקור אותו - הוא מציע מיד לחסל אותו. אבל מסתבר שמגל לא יודע מה לעשות עם מחבל שמגיע מולו....עם בדיחה - הוא נעלב". 

"תפסת אותי - אני גר בת"א. יכול להיות שעלית על זה שאני גר בת"א - כי אתה בעצם שכן שלי?", אמר שליין. די לכיבוש?? תל-אביבי, שמאלני בוגד, חילוני כופר מתרגל פילאטיס, מפדל אופניים. זולל סושי.... בעצם לא סושי. זה ירוק, זה מגולגל אבל זה לא סושי".

צפו בקטע המלא...