אלקטרה תחלק לפחות 40% מהרווחים כדיבידנד לבעלי המניות

הקבוצה חילקה ב-7 השנים האחרונות דיבידנדים בסך כולל של כ-380 מיליון שקל

קבוצת אלקטרה , בניהולו של איתמר דויטשר, הודיעה היום כי דירקטוריון החברה אישר לאמץ מדיניות חלוקת דיבידנד במסגרתה היא תחלק לבעלי מניותיה -אחת לשנה או מספר פעמים בשנה - דיבידנד שלא יפחת מ-40% מהרווח הנקי השנתי שלה. החלוקה תהיה כפופה, כמקובל, לשיקול דעתו של הדירקטוריון ולעמידה בקריטריונים הנדרשים.

בעת קביעת שיעור הדיבידנד שיחולק בפועל, דירקטוריון החברה יתחשב בשיקולים עסקיים, לרבות תוכנית ההשקעות של החברה, מצבה הפיננסי, עמידתה בדרישות פיננסיות ומגבלות המוטלות עליה ועניינים נוספים, ורשאי אף להחליט כי לא יחולק דיבידנד כלל. המדיניות הנוכחית הינה ל-3 שנים, ולאחר פרק זמן זה - היא תיבחן שוב על ידי הדירקטוריון.

גם ללא מדיניות מוכרזת, חילקה אלקטרה בע"מ בשנים האחרונות לבעלי מניותיה דיווידנד מדי שנה בשיעור שנע בין 40% ל-50% מהרווח הנקי שלה, ולמעשה ההכרזה הנוכחית ממסדת את נושא חלוקת הרווחים על ידי החברה, והופכת אותה למדיניות חלוקה קבועה.

במהלך 7 השנים האחרונות (2008-2015) חילקה אלקטרה לבעלי מניותיה דיבידנדים בסך כולל של כ-380 מיליון שקל.

איתמר דויטשר ציין כי "בשנים האחרונות שיתפנו את בעלי המניות ברווחים בהיקף מצרפי שמתקרב ל-400 מיליון שקל, ועתה החלטנו להדק את המחוייבות של החברה לחלק נתח מרווחיה דרך קבע, והכרזנו על מדיניות חלוקה סדורה. אנו רואים בכך מהלך המקרב בין החברה לבין בעלי מניותיה, וזאת לאור החשיבות הרבה שאנו רואים בקשר עם בעלי המניות שלנו לטווח הארוך.