מניית היום: מזנקת לאחר קבלת אישור שיווק מוצר רפואי באירופה

קולפלנט קיבלה אישור באירופה למוצר לטיפול בפצעים כרוניים ובחתכים ניתוחיים - ומתכננת להתחיל במכירות השנה

יחיאל טל - מנכ"ל קולפלנט / צילום: איל יצהר
יחיאל טל - מנכ"ל קולפלנט / צילום: איל יצהר

קולפלנט , העוסקת בפיתוח מוצרים לריפוי רקמות על בסיס קולגן אנושי המיוצר בצמחי טבק בטכנולוגיה ייחודית שפיתחה, מודיעה היום (ג') קבלת אישור CE המאפשר שיווק באירופה של מוצר Vergenix FG - ג'ל רפואי המיועד לטיפול בפצעים כרוניים ובחתכים ניתוחיים, כולל פצעים אצל חולי סכרת. החברה מתכננת להציג מכירות ראשונות של המוצר כבר השנה. מניית החברה

מגיבה בזינוק היום בבורסה.

"אנו שמחים על קבלת אישור ה-CE המאפשר שיווק Vergenix FG באירופה", מסר יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט. "הישג זה מהווה אבן דרך חשובה ביותר בהבאת המוצר לשוק, ומימוש התוכנית האסטרטגית של קולפלנט. בחודשים האחרונים אנו עוסקים ביצירת תשתית הפצה למכירות באירופה, המתוכננות להתחיל במהלך השנה".

המוצר מבוסס על קולגן אנושי אותו מייצרת קולפלנט בצמחי טבק בשיטה מוגנת פטנטים. השימוש בקולגן אנושי המופק ממקור צמחי ממזער סיכונים, לעומת הקיים כיום ברפואה העושה שימוש בקולגן מהחי, כולל מיזעור סיכון לזיהום, העברת מחלות או דחייה על ידי גוף המטופל. מוצר הג'ל של קולפלנט הינו בעל יתרון משמעותי גם משום היותו טיפול חד פעמי הניתן למטופל, בעוד שבמרבית המוצרים הקיימים בשוק נדרשים טיפולים חוזרים ונשנים.

קבלת אישור ה-CE התאפשרה בין השאר, על בסיס התוצאות המוצלחות של הניסוי הקליני ב-Vergenix FG שפרסמה החברה לאחרונה, תוצאות שהדגימו כי המוצר בטוח ויעיל לשימוש בבני אדם ומבצע סגירת פצעים בשיעורים מצוינים.