כיל ממשיכה להתכנס: מכרה את Clearon לקבוצת Dalian

מכירת פעילות יצרנית הכימיקלים לטיפול במים עבור תעשיית הבריכות והספא, היא במסגרת אסטרטגיית כיל למימוש פעילות שאינה בליבת העסקים של החברה ■ לפי הערכות, לא מדובר בעסקה מהותית וסכום המכירה נאמד בעשרות מיליוני דולר

סטפן בורגס / צילום: תמר מצפי
סטפן בורגס / צילום: תמר מצפי

כיל ממשיכה להתכנס, במסגרת תוכניתה למכירת עסקיה שאינם בתחום הליבה. החברה הודיעה היום (ד') כי היא מכרה את היחידה העסקית Clearon לחברת Dalian Hui Yu Xin American Corp, חברה בת של Dalian הסינית, המתמחה בפיתוח כימיקלים מיוחדים.

לפי הערכות, לא מדובר בעסקה מהותית וסכום המכירה נאמד בעשרות מיליוני דולר.

Clearon הינה יצרנית וספקית מובילה של כימיקלים לטיפול במים עבור תעשיית הבריכות והספא. המכירה אינה כוללת את פעילות הביוצידים מבוססי הברום לשימושים תעשייתיים, שכן זהו חלק מפעילות הליבה של כיל, בה היא מתכוונת להמשיך לפעול באופן נפרד מחברת Clearon. בכוונת Clearon להמשיך ולשווק ביוצידים מבוססי ברום בתעשיית הבריכות והספא.

מכירת Clearon מתבצעת במסגרת התכנית האסטרטגית של כיל למימוש פעילויות שאינן בעסקי הליבה של החברה, תוך התמקדות בשלושת שוקי הליבה של החברה: חקלאות, מזון וחומרים מורכבים.

צ'ארלס ווידאס, מנכ"ל כיל מוצרים תעשייתיים: "אנו שמחים למכור את Clearon לחברה מובילה כ-Dalian, המתכוונת להמשיך ולפתח את המובילות העולמית של Clearon בתחום הטיפול במים בבריכות ובספא. אנו רואים ב-Dalian בעלים אידיאליים עבור Clearon ומאמינים כי מהלך זה יתרום למיצובה של Clearon כחברה מובילה בשוק, המציעה מוצרים ושירותים מהשורה הראשונה. אנו מאמינים כי עסקת המכירה מיטיבה הן עם כיל והן עם Dalian, כמו גם לצוות העובדים והמנהלים המסורים של Clearon, ומאחלים להם הצלחה רבה בהמשך הדרך".