איך להוזיל את עלויות ההשתתפות בתערוכות בינלאומיות?

מרבית התערוכות הן הפקות ענק הכרוכות באינספור תרחישים בלתי צפויים, דרישות קפדניות ולעתים רק הוצאות השילוח אליהן עלולות להרקיע שחקים ■ מהי הדרך הנכונה לפעול בשדה זה

רונן כהן / צילום: פוקסי מדיה
רונן כהן / צילום: פוקסי מדיה

***הכתבה בשיתוף פוקסי מדיה

החלטתם להציג בתערוכה בחו"ל. מאיפה מתחילים?
אם פעם בעלי עסקים היו יוצאים לכיכר העיר כדי להציג את מרכולתם, היום יש לשם כך תערוכות בינלאומיות. בכל שנה מתקיימות יותר מ-6,000 תערוכות בכל העולם באין סוף תחומים. עסקים שרוצים להגדיל את היקף המכירות שלהם צריכים להיות שם, אבל חשוב להבין שלרוב מדובר בהפקות ענק הכרוכות באינספור תרחישים בלתי צפויים, דרישות קפדניות ולעתים רק הוצאות השילוח לבדן עלולות להרקיע שחקים שלא לצורך - כמו לדוגמה תשלום מע"מ אשר אינו הכרחי כאשר מדובר במוצר שלאחר התערוכה מוחזר או נשלח הלאה ליעד הבא.

 

עבודה עם גוף שמתמחה בשילוח

בכל תערוכה יש סוכן האחראי על תחום המשלוחים. הוא מעביר דרישות לגבי הרגולציה, לוחות הזמנים, דרכי האריזה והמשלוח. יצירת קשר אתו ועם המוסדות הממשלתיים במדינה בה מתקיימת התערוכה יסייעו לכם לעמוד בדרישות ההפקה, לקבל אישור ליבוא זמני ולהפקיד ערבות כדי לחסוך את המע"מ. נכון, מדובר בהליך מורכב הדורש היערכות - לכן מומלץ לעבוד עם חברה המתמחה בתחום, שתטפל עבורכם בשילוח באופן מקצועי ואיכותי ותבטיח לכם יעילות וחיסכון.

שקט נפשי בכל הנוגע ללוגיסטיקה יאפשר לכם לעשות רעש בכל הנוגע למכירות בתערוכה

הרווח של השתתפות בתערוכות בינלאומיות אינו מוטל בספק: חיזוק תדמית, העלאת מודעות וחדירה לשווקים חדשים. פעמים רבות התערוכות עוברות ממקום למקום ולכן חשוב להבין כיצד לשנע את המוצרים. ניהול נכון של הלוגיסטיקה מאפשר לאנשי השיווק והמכירות של העסק שלכם להתמקד במה שהם הכי טובים בו ולהמשיך לנוע ביעילות מתערוכה אחת לשנייה.

להתייעצות עם מומחים לחצו כאן >>

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988