תוכן מקודם

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

כיצד יצוא בשילוח אווירי מסייע להגדלת המחזור העסקי?

יצוא הוא כלי אפקטיבי להגדלת היקף המכירות - שימוש נכון בו עשוי להעלות גם את הרווח התפעולי

רונן כהן / צילום: פוקסי מדיה
רונן כהן / צילום: פוקסי מדיה

*** בשיתוף פוקסי מדיה

קשיים ביצוא ללקוחות פרטיים ועסקים
השוק הישראלי הוא קטן באופן יחסי ולכן כל חברה ששואפת להגדיל את היקף המכירות שלה צריכה לייצא את הסחורה שלה אל מחוץ לגבולות המדינה. לאן ניתן לייצא? לאן שרק אפשר! אך צריך לזכור שלכל מדינה יש חוקים ורגולציה משלה, שגם חברות התעופה כפופות להם ולכן היצוא עלול להיות עסק מורכב. חוסר התמצאות והיכרות עם שוק היצוא עלולים לעכב ואף למנוע את הגעת המוצר שלכם אל היעד.

 

פתרונות שילוח אווירי המותאמים לצרכים שלך
בעולם השילוח האווירי חשוב לאתר את הפתרונות שיתאימו במיוחד לצרכי העסק שלכם. על איזה סוג מטוס כדאי להעמיס ומתי? מהן תחנות הביניים ומה המשמעות שלהן? אך הפתרונות לא כוללים רק את הסדרת השינוע והתאמתו לסוג המוצר, אלא גם את הרגולציה הנדרשת מול משרדים ממשלתיים בארץ ובעולם. בעזרת רשת תחנות בפריסה גלובלית ניתן כיום להגיע כמעט לכל מקום בעולם תוך שקיפות מלאה אל מול כל הגורמים המעורבים.

פתרונות אלה מספקים רשת ביטחון ומאפשרים לכם להתמקד בליבת העסק ולהמשיך ולהגיע ליעדים חדשים ומרוחקים שלא בהכרח חשבתם שתוכלו לייצא אליהם. הלקוחות שלכם יקבלו את המוצרים במקום ובזמן המתאימים להם וחווית השירות שתעניקו ללקוחות תמתג אתכם כעסק מקצועי ומתקדם. בשורה התחתונה, בעולם של תחרות ומסחר גלובלי, יצוא יעיל וחכם הוא דרך להגדיל את המחזור של העסק.

להתייעצות עם מומחים לחץ כאן >>

צרו איתנו קשר *5988