תוכן מקודם

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מהי הדרך הנוחה לטפל בהזמנות מקוונות לשביעות רצון הלקוח?

עולם הרכישות המקוונות ממשיך לגדול באופן משמעותי, במקביל גובר הצורך בפתרונות שינוע מתקדמים למוצרים שהוזמנו מבית העסק

רונן כהן / צילום: פוקסי מדיה
רונן כהן / צילום: פוקסי מדיה

*** הכתבה בשיתוף פוקסי מדיה

העולם עובר מהפכה דיגיטלית, חווית הקנייה השתנתה ועסקים רבים צריכים להמציא את עצמם מחדש. אז פתחתם חנות מקוונת וההזמנות מתחילות להגיע, אך בניגוד לעבר המוצרים מגיעים ללקוח דרך צד שלישי - מה שעלול ליצור בעיה בשקיפות לגבי מיקומן המדויק של הסחורות שנקנו בכסף רב, ואף לחוסר ידיעה מתי ובאיזה מצב יגיעו ללקוח. כמובן, שמשלוח שלא בוצע על הצד הטוב ביותר פוגע בחוויית הלקוח ועלול להוביל אותו להפסיק להזמין מאותו העסק.

 

מערכות טכנולוגיות מתקדמות לפתרונות סחר אלקטרוני
מערכות טכנולוגיות מתקדמות לפתרונות סחר אלקטרוני, המתממשקות עם מערכות העסק שלכם יכולות לתת לכך מענה. כל תפעול של משלוח מחייב חלופת מסרים מהירה, יעילה ותואמת את צרכי כל הצדדים. היכולת לדעת באיזה משאית ועל איזה מדף החבילה תועמס ומתי היא תגיע ליעד היא קריטית, ולכן "ווב סרביס" בזמן אמת דרך האתר, צ'אט אונליין, מייל, וואטסאפ ועוד - מבטיחים חוויית משלוח שלמה ובטוחה יותר עבור הלקוח.

שקיפות ושליטה כנקודות מפתח להצלחה
מערכות אלה מספקות חוויית קנייה מהירה וזמינה המשקפת מידע מקיף ואמין. עד לאיזו רמה? ברגע שהמערכת האוטומטית שלכם תודיע כי המוצר מוכן לשליחה, תתקבל הודעה על איסוף ומשלוח לנקודה הבאה. העבודה עם כלים מתקדמים וידידותיים לשימוש תקל על העסק ברמה היומיומית. בשורה התחתונה השקיפות והבקרה המלאה על העסק הן נקודות מפתח להצלחה בעולם העסקים הגלובלי.

להתייעצות עם מומחים לחצו כאן >>

צרו איתנו קשר *5988