תוכן מקודם

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מה גרוע יותר, להמתין לשליח או להמתין בתור בדואר?

עבור מי שמעדיף להימנע משניהם הומצא שירות הפיקאפס, שדואג להשארת החבילה בבית עסק בקרבת מגורי הלקוח

רונן כהן / צילום: פוקסי מדיה
רונן כהן / צילום: פוקסי מדיה

*** הכתבה בשיתוף פוקסי מדיה

אז קניתי אונליין, ואז הגיע שלב המשלוח...

מחקרים אודות עולם הסחר האלקטרוני מלמדים כי 70 אחוז מהנטישות בעת קניות ברשת מתבצעות בשלב המשלוח. הסיבה הנפוצה ביותר לביטול הרכישה אונליין היא דמי המשלוח הגבוהים, וניתן להבין זאת במיוחד במקרים בהם עלות המשלוח עולה על מחיר המוצר. אולם לא רק המחיר מהווה מחסום - פעמים רבות הקושי נגזר מכך שהמוצר מגיע באמצעות שליח לבית הלקוח בשעות העבודה, בהן הוא עצמו עובד ואיננו בבית. אז מה גרוע יותר, להמתין לשליח או להמתין בתור לדואר?

 

פתרונות טכנולוגים וחברתיים לחוויית לקוח שלמה - כולל המשלוח

לצד הפיתוחים הטכנולוגים מתפתחים גם רעיונות חברתיים, והשילוב ביניהם יכול לפתור את האתגר האמיתי של עולם השילוח, הידוע בכינוי: "המייל האחרון". במקום שהלקוח יחכה בבית או בתור בדואר, ניתן לבחור מתוך רשימה של עסקים שנמצאים בסביבת מגוריו היכן תמתין לו החבילה: מכולת, חנות פרחים, בית מרקחת ועוד. מרגע שהחבילה יוצאת לדרך ובנקודות ציון נוספות תתקבל הודעה עם כל הפרטים וכל שעליו לעשות הוא להגיע לקחת את החבילה בזמן שלו, בדרך שלו או במילים אחרות לעשות "פיקאפ".

pickUPS-WIN WIN: לספק, ללקוח ולבתי העסק

קצב הרכישות המקוונות ממשיך לעלות כל שנה בעלייה חדה ופתרון הפיקאפס שומר על חווית קנייה טכנולוגית ומתקדמת שמתאימה עצמה לצרכי הלקוח. עלות השילוח נמוכה יותר ומאפשרת לספק לגלם את השילוח במחיר הסופי ואף להוזיל אותו. בעלי העסקים בהם ממתינות החבילות נהנים מחשיפה ותנועה בבית העסק. בשורה התחתונה? פיקאפס הוא רעיון חברתי וטכנולוגי שכולם מרוויחים ממנו.

להתייעצות עם מומחים לחצו כאן >>

צרו איתנו קשר *5988