כשהיא בוכה התייצבה היום (ו') יזמית הנדל"ן ענבל אור מול מצלמות ערוץ 2. "אני מרגישה שהשמיים נפלו עליי. ביום אחד סגרו לי את החשבונות. השבר הגדול היה כשהגעתי למשרדים וראיתי קרוב ל-30 חוקרים במשרדים שלי. שבר אותי שלא נתנו לי אחרי החקירה לדבר עם הילדים שלי. אני מסבירה להם שאמא חזקה".

עוד אמרה אור כי היא יודעת כל פרט ופרט על מה שקורה בחברה שלה. "הנאמן היה 3 שעות בלבד בחברה. לא אפקיר אף לקוח. אחזיר את כל הכסף, כי יש נכסים. אני עשיתי ועושה יומם ולילה להחזיר כסף. הבנק החליט להחזיר צ'קים לא בגלל שאין כסף. הבנק ישלם בגדול על מה שהוא עשה לי.

"בניתי הכול ב-10 אצבעות, ולא יכול להיות מצב שיבוא בנק עם גורמים אינטרסנטיים בפנים ועושים לי סיכול ממוקד. יש הרבה יזמים שפגעתי בהם, כי מכרתי דירות במחירים נמוכים משמעותית מהם".

עוד אמרה אור: "כשהספינה טובעת, העכברים בורחים. איך קורה שכולם ברחו?". 

"אני לא אומרת ששלי נרקיס משקר", הוסיפה אור, "הנתונים יוצגו. כולם אומרים ששלי נרקיס הוא מלך השוק האפור, אבל הוא איש עסקים נורמטיבי - בנק מזרחי הוא שוק אפור. בנק מזרחי לא שלי נרקיס. נכון שהצ'קים יצאו מאור סיטי, אבל זה רשום בחו"ז שלי. עניין את הנאמן הסכם הגירושים שלי". 

מוקדם יותר הגיבה אור לדוח שהנאמן, עו"ד איתן ארז, הגיש לבית המשפט, וטענה כי הוא סימן את המטרה מראש במטרה לפרק את החברה שבבעלותה ולהתמנות על-ידי בית המשפט כמפרק.

לטענת אור, מדובר בדוח שטחי. אור טוענת כי העמידה את דוח הנאמן לבדיקה של רואי חשבון, והללו אמרו לה, לטענתה, כי מדובר בדוח לא מבוסס שנסמך על אמירות ולא על בדיקה חשבונאית מקצועית.

עוד טוענת אור כי עו"ד ארז כלל בדוח שלו חצאי אמיתות, לרבות האמירה כי מי ששילם על דירה למעשה מימן תכשיטים.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של רונן צור, היחצ"ן של אור.

 

עוד עולה מתגובתה של אור כי מה שנטען על-ידי הנאמן כמכירת דירה מספר פעמים, היה או מכירת דירה, ביטול עסקה ומכירה לאדם אחר או ברישום לרשימת המתנה, וכמו שלרוכשים יש אופציה לבטל את הרכישה, הרי שלטענתה, גם לה הייתה הזכות - בהתקיים תנאים מסוימים - לבטל את העסקה ולהחזיר את דמי ההרשמה.

לטענת אור, לבנק מזרחי משועבדים נכסים בהיקף כספי של 23 מיליון שקל, כששווי נכסים אלה הוערך לפני כשנה על-ידי שמאי מוסמך, ומאז עלה ערך הנכסים. לטענת אור ועורכי דינה, הנאמן איתן ארז הסתמך על אמירות של בנק מזרחי ושלי נרקיס מבלי לבדוק את דבריהם טרם הגיש את חוות-דעתו לבית המשפט.