סומוטו: צמיחה של 33% בהכנסות הרבעון הראשון ל-8.9 מיליון דולר

סומוטולפי התוצאות המקדמיות עליהן דיווחה החברה הרווח התפעולי ברבעון הראשון יעמוד על כ-3.1 מיליון דולר - עלייה של כ-48% לעומת הרבעון הקודם

13.04.2016, 08:07

חברת התוכנה סומוטו דיווחה על הערכותיה בדבר תוצאות מקדמיות עבור הרבעון הראשון של 2016. התוצאות, שאינן מבוקרות או סקורות, מתפרסמות על רקע השלמת עסקת רכישת פלטפורמת הפרסום בווידאו, טרסר טיוד.

להערכת סומוטו, היקף ההכנסות בשלושת החודשים הראשונים של 2016 הסתכם בלפחות 8.9 מיליון דולר. לשם השוואה, את הרבעון הרביעי של 2015 סיכמה החברה בניהולו של של בן גירון עם הכנסות של 6.7 מיליון דולר.

רווחי ה-EBITDA (רווח לפני פחת, מסים והפחתות חד פעמיות) ברבעון הראשון של 2016 צפוי לעמוד על 3.1 מיליון דולר - שיעור של 35% מההכנסות.

נכון לסוף מרץ, יתרת המזומנים של החברה, העוסקת באספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות, לרבות מזומנים מוגבלים, עמד על כ-13.5 מיליון דולר.

לדברי בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "התוצאות המקדמיות מצביעות על המשך צמיחה במחזורי הפעילות, ברווח ובייצור המזומנים של החברה. תחום המובייל שהציג בשנת 2015 צמיחה מהירה והכנסות של 4 מיליון דולר ימשיך להוות מנוע צמיחה עבורנו.

"גם תחום הווידיאו, אשר צומח בעולם בקצב מהיר, יתרום לתוצאות החברה, בעיקר על רקע רכישת טרסר טיוד בתחילת 2016. האסטרטגיה העיסקית של סומוטו כוללת גיוון מקורות ההכנסה ולכן לצד גידול אורגני, בכוונתנו להמשיך לפעול לביצוע רכישות אטרקטיביות בתחום השיווק באינטרנט. אנו מאמינים כי שמירה על קצבי צמיחה גבוהים, גידול בהכנסות וברווחיות יובילו ליצירת ערך לבעלי המניות של החברה", הוסיף גירון.

כאמור, הערכות סומוטו מתפרסמות על רקע רכישת טרסר טיוד מוקדם יותר השנה. טרסר טיוד מציעה למפרסמים ובעלי תוכן במובייל ובדסקטופ פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בווידאו ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות צדדים שלישיים.

רכישת טרסר היא חלק מחזונה של סומוטו להשיג דריסת רגל ולהעמיק את פעילותה בתחום הפרסום בווידאו ובמובייל, אותו זיהתה כסינרגטי, אטרקטיבי, בעל קצב צמיחה מהיר. טרסר מהווה מנוע צמיחה חשוב עבורה בשנים הקרובות. 

צרו איתנו קשר *5988