חברת סטארט-אפ ישראלית בשם Cellomat השלימה בימים אלה פיתוח של עמדת שירות עצמי למכשירי סלולר. מדובר בעמדה רובוטית המאפשרת למסור טלפון לתיקון בהליך פשוט ומהיר, ממש כמו כספומט.

הפלטפורמה מאפשרת לכם לבחור מתוך תפריט במסך מגע את תיאור התקלה, או לחילופין להקליד או להקליט את תיאור התקלה, כאשר במקביל המכשיר התקול מצולם בעמדת השירות מזוויות שונות. בעמדת השירות תוכלו לקבל טלפון חלופי עד לקבלת המכשיר המתוקן, ולהעביר באמצעות אפליקציה ייעודית את רשימת אנשי הקשר למכשיר החלופי. לאחר תיקון המכשיר הלקוח מקבל מסרון המזמין אותו לקבל את מכשירו המתוקן בכל עמדת שירות של Cellomat בה יבחר.

בנוסף "הכספומט לסמארטפונים" מאפשר רכישה של מכשיר סלולרי מאתר אינטרנט וקבלתו המיידית בעמדת השירות. שילוב החומרה והתוכנה בפלטפורמה מאפשר למפעילי התקשורת ניהול של הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, ובכלל זה ניהול ומעקב אחרי כל מכשיר נייד מהמועד שבו הוא נמסר וכן ניהול ובקרה מתקדמים על מלאי המכשירים הסלולריים.

הפלטפורמה הטכנולוגית של Cellomat מיועדת למפעילי תקשורת, לרשתות קמעונאות ולספקי שירות בעולם הסלולר. החברה שקמה ב-2012 חתמה על הסכמים עם חברות הפצה ומפעילי תקשורת גדולים, שיאפשרו לה להציב את עמדות השירות הראשונות באתרי מפתח באירופה, ארצות הברית ואסיה כבר במהלך החודשים הקרובים.

החברה, שיושבת בנתניה, ומעסיקה 15 עובדים, גייסה עד כה כ-5 מיליון דולר, והיא נערכת לסבב גיוס נוסף שיאפשר לה להאיץ את מאמצי השיווק והמכירות ברחבי העולם.