ארז על הפוסט של שיר אור: לא מגיב לרכילות או לפוסטים בפייסבוק

עו"ד איתן ארז, כונס הנכסים של ענבל אור, הגיב היום לפוסט שפרסמה אתמול אחותה: "אינני מגיב לרכילות או לפוסטים בפייסבוק. אני עסוק 15 שעות ביממה עם צוות של 7 אנשים בפתרון בעיות של 450 משפחות ואיתור רכוש עבור הנושים"

ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי
ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי

עו"ד איתן ארז, כונס הנכסים של ענבל אור וחברת אור סיטי נדל"ן, הגיב היום (ה') לפוסט שפרסמה אתמול אחותה של יזמית הנדל"ן, ומסר: "אינני מגיב לרכילות או לפוסטים בפייסבוק. אני עסוק 15 שעות ביממה עם צוות של 7 אנשים בפתרון בעיות של 450 משפחות ואיתור רכוש עבור הנושים".

לדברי ארז, "כל הפרסומים האחרונים בנושא אינם באחריותי ואינם קשורים אליי, אלא נובעים מן העובדה שכל בקשה שמוגשת לבית המשפט, ושאיננה חסויה, עולה באופן אוטומטי למערכת נט המשפט". 

נזכיר כי אחותה הצעירה של ענבל אור, שיר אור, יצאה אתמול (ד') להגנתה בפייסבוק ופנתה לעו"ד ארז בפוסט נסער במיוחד. בין היתר כתבה שיר אור למפרק: "לאיתן ארז הגדול! מי אתה, בן אדם? ומאיזה חומר אתה עשוי?! אני חייבת לדעת לאן עוד אתה רוצה להגיע? ולאיפה עוד אתה רוצה להיכנס? אני מבינה שאחרי כל-כך הרבה זמן שלא הייתה לך עבודה, וקיבלת תיק כזה מתוקשר, אתה מרגיש בעננים. ולא רק בעננים, גם משתמש בכל כלי תקשורת בצורה כל-כך מביישת!!! אתה דורך בכל הכוח על בן אדם שהוא כבר מת. כמה שפל אתה יכול להיות ולאן עוד אתה רוצה להגיע? אתה יודע שלענבל אין את הכוח להתמודד עכשיו מולך, אבל יבוא יום, וגם זה יגיע".