הישראלי המכוער שוב מרים ראש, כצפוי בחג עם חופשה כה ממושכת כפסח. בראיון אתמול (ג') בתוכניתו של רפי רשף בערוץ 10 עלה לשידור פנחס ג'ינו, מנהל צוות ההסברה של רשות הכינרת, כדי להתראיין על התפוסה המלאה של חופי הכינרת בחג הפסח ולעודד את הנופשים לנקות אחריהם ולהשאיר את החופים נקיים. הראיון, שהיה אמור להיות שגרתי למדי, היה הכול חוץ מזה.

צעירים ישראלים שנפשו בחוף התייצבו מאחורי המרואיין ולא הפסיקו להפריע לראיון בתצוגה מבישה ומביכה של העוויות, תנועות גוף אוויליות, חיוכים מטופשים וגם הפרעה אקטיבית לג'ינו - הכול במטרה לתפוס כמה שניות של זמן מסך. לצערם, למרואיין היו כמויות בלתי נדלות של סבלנות ורוגע, וכל ניסיונותיהם להוציא אותו משלוותו עלו בתוהו. 

אחד הצעירים, זה שעושה פרצופים משונים בצד שמאל בראיון עם הפקח, התראיין הבוקר (ד') לתוכניתו של ניב רסקין בגלי צה"ל וניסה לטעון כי הכול נעשה בצחוק. "חברים שרואים מצלמה ורוצים לעשות צחוק", הוא ניסה להסביר. "אני מצטער שעשיתי את זה, אבל מכאן ועד העליהום שעשו עלינו ברשתות החברתיות - המרחק גדול. אני עדיין נער צעיר, אנחנו ילדים שמשתובבים ועושים שטויות. לא חשבתי שזה יגיע כל-כך רחוק".

לדבריו, "קיבלתי תגובות קשות. המשפחה והחברים תמכו ועודדו, אבל הגולשים ברשת אמרו שבגלל ילדים כמוני המדינה נראית ככה וכדומה... זה לא במקום. ילד אחר, שלא עם ביטחון כמוני, היה יכול להתאבד. היו תגובות מאוד קשות: 'אמן תישרף' ו'אני מוכן לממן לך קונדומים לכל החיים, שלא תתרבה'". 

הנער תקף את ערוץ 10 בראיון לרסקין: "כשדיברנו עם הצלם, הוא אמר שלא ישדרו את זה, כי אנחנו מפריעים לו. אני רוצה לשאול את חדשות 10 ואת כל אלה שכל-כך אכפת להם מ'המסכן שעבר את הראיון הכי קשה בעולם, בתבל' - למה הם בחרו לשדר את הראיון כמו שהוא ולא צילמו מחדש?".  

הנער הדגיש כי הוא עלה לשידור בגלי צה"ל רק כדי למנוע מילדים ונערים אחרים שיימינג דומה לזה שהוא עובר מאז אתמול. לדבריו, "התלבטתי אם לעלות בשידור בשם בדוי, אני לא רוצה להיחשף בשמי, אני לא רוצה שאחד המורים שלי ייחשף לזה. לא כל-כך קל לי להיחשף, אבל אני רוצה להגן על עצמי מפני התנהגות של אנשים אחרים בפייסבוק". 

מגיש הטלוויזיה רפי רשף צייץ היום (ד') בטוויטר, בעקבות האירוע: "קורא את אלפי הטוקבקים על הנער בעל אלף הפרצופים, איזו התלהמות... לא קוף ולא בבון, נער שסתם השתטה מול מצלמה, מה קרה?"