ענבל אור שוב נחקרת באזהרה במשטרה

החשד: הלבנת הון ומירמה ■ אתמול הגישה ענבל אור לבית המשפט הצהרה על נכסיה, ולפני כשבועיים היא נחקרה במשטרה לראשונה

ענבל אור/ צלם: שלומי יוסף
ענבל אור/ צלם: שלומי יוסף

יזמית הנדל"ן ענבל אור נחקרת באזהרה הבוקר (ב') פעם נוספת במשרדי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל-אביב. אור חשודה בשורה של עבירות של הלבנת הון, רישום כוזב במסמכי תאגיד ומירמה. לפני כשבועיים היא נחקרה בפעם הראשונה.

חקירת המשטרה מתמקדת בדוח הנאמן, לפיו אור הונתה לכאורה רוכשי דירות ונהגה לרשום דירות על שמם של שני רוכשים. לאחרונה עלו טענות נגד יזמית הנדל"ן על מכירת דירות בכפל וכן על הצגת מסמך מזויף לבנק מזרחי-טפחות. במקביל, ענייניה של אור מצויים בחקירה ברשות המסים בחשד לעבירות מס.

אתמול (א') הגישה אור לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הצהרה על נכסיה. מהדוח עולה כי יזמית הנדל"ן שילמה שכר דירה של 23 אלף שקל מדי חודש, וכי כל כרטיסי האשראי שלה מבוטלים. שווי הג'יפ מסוג לנדרובר שברשותה, המשועבד לבנק, מוערך ב-700 אלף שקל, והיא מחזיקה בתכשיטים בשווי 2.5 מיליון שקל.

בהצהרה פורטו גם הוצאותיה החודשיות של אור. לפי הדוח, יזמית הנדל"ן הוציאה מדי חודש 4,000 שקל על מזון, 2,500 שקל על אחזקת בית, 2,000 שקל על אירועי תרבות ו-1,500 שקל על הלבשה והנעלה.

בחלק בדוח הנוגע להכנסותיה ועיסוקה בחברת אור סיטי נדל"ן, מצוין בין השאר כי הרוויחה שכר חודשי בסך 37,665 שקל בחודש ברוטו, וכי הכנסותיה נטו מעבודה זו עמדו על 11,050 שקל. עוד נכתב כי הקבוצה מנהלת למעלה מ-1,500 יחידות דיור באזורי ביקוש.