אלכס, דור וג'ון הם שלושה בריטים שתמונות האינסטגרם שלהם יגרמו לרבים מכם לשנוא אותם, וכנראה שבצדק: הם נולדו לתוך עושר מופלג, חיים את הפנטזיות הכי פרועות שיש ומגשימים לעצמם חלומות שמעטים יכולים להגשים.

שלושת הבחורים הצעירים הללו הם גם הכוכבים הבולטים ביותר בקבוצת האינסטגרם rich kids london, שעליה נמנים כמאה שלושים אלף עוקבים.

קבוצות מהסוג הזה הפכו בשנים האחרונות לטרנד חם ברשת החברתית, כשלרוב הם כוללות את צירוף המילים rich kids ובנוסף את שם העיר או המדינה אליה משתייכים מושאי הצילומים.

מדובר בקבוצות של ילדי עשירים פוחזים, שבלשון המעטה לא ממש נוהגים להצניע את חיי הפאר והראווה אותם הם מנהלים, ואוהבים מאוד להשוויץ לעיני המצלמה במה שיש להם.

אז מי הם בעצם הכוכבים של הגרסה הלונדונית של הז'אנר -

אלכס קווין, הוא מייסד מגזין Weeklist, הוא מולטי מיליונר חובב כלי רכב יקרים במיוחד שצילומיהם מככבים בחשבון האינסטגרם שלו. הוא מתנייד רק ברכבי יוקרה ומעיד על עצמו שהוא אוהב להגיע לכל מקום במטוס הפרטי שלו. באחת מהתמונות הויראליות ביותר שלו, הוא כתב "אנחנו אף פעם לא מאחרים, כי אנחנו טסים במטוס פרטי".

ג'ון גוסטפסון הוא מולטי מיליונר מהסוג הגרוע ביותר: אחד שלוקח את העושר שלו כמובן מאליו ומעלה לאינטסגרם תמונות שמדגישות עד כמה הוא חי חיים ראוותניים ונהנתניים. מה שמייחד אותו הוא התחביב שלו להתרחץ בשמפניה., כן כן שמעתם נכון. הוא עושה את זה באמבטיה, בג'קוזי, בבריכה ובכל מקום אחר שהוא יכול לשפוך לתוכו את המשקה היקר. באחת התמונות האחרונות שלו שעוררו את זעמם של הגולשים הוא כתב: "תשמרו על המים, תשחו בשמפניה".

האחרון ברשימת ילדי העשירים הוא דור בוקובזה. גם הוא אוהב מאוד להציג באינסטגרם את הדברים שהכסף שלו יכול להשיג, אבל לזכותו ייאמר שהוא עושה זאת בצורה עדינה יותר.

כמו אלכס וג'ון, גם דור אוהב להצטלם במטוס הפרטי שלו, עם מכוניות יוקרה ולצד אלכוהול, אבל האהבה האמיתית שלו היא למוצר אחר, קטן יותר, אך לא פחות יוקרתי.

דור מעיד על עצמו כמכור לשעוני יוקרה, שנוהג לענוד את הדגמים החדשים ביותר שיש בשוק. באינסטגרם שלו תמצאו תמונות רבות של אוסף השעונים היוקרתי שלו שנאמד במיליונים.