פלח רכבי הספורט-יוקרה בישראל נהנה בשנתיים האחרונות מהצלחה חסרת תקדים, את רוב הקופה עשו שלוש הגרמניות הגדולות, אולם יבואני קאדילק ו-וולבו קראו את התמונה ומתכוונים גם הם לנגוס מהעוגה של שוחרי הביצועים בעלי הממון. ראשונה נמצאת קאדילק, שייבאה לצורך תקינה את הסי.טי.אס - החדשה ובתוכה, כבר מבראשית, דגם הסי.טי.אס.וי הקרבי, שמיועד לתת מענה לגרמניות הספורטיביות.

לתוך מרכב הסי.טי.אס הצליחו אנשי מחלקת הביצועים של החברה לדחוס מנוע וי 8 מפלצתי מוגדש בנפח 6.2 ליטרים עם לא פחות מ-640 כוחות סוס ו-88 קג"מ שיעניקו לה את התואר "מכונית הסדאן הסדרתית החזקה בישראל". המכונית מאיצה למאה קמ"ש בפחות מ-4 שניות. מחירה עומד על 620 אלף שקל - אטרקטיבי מאד ביחס לגרמניות בעלות הביצועים המקבילים, שמחירן נושק למיליון שקל.

במקביל נערכת גם וולבו להוסיף נופך ספורטיבי ונחשק למותג השוודי הוותיק. לאחרונה ביצעה היבואנית "מאיר" תקינה בארץ לגרסאות ה"פולסטאר" הקרביות של ה-S60 בגרסת סדאן וסטיישן. המכוניות, שידועות בצבע הכחול הייחודי שלהן, מצוידות במנוע בנפח שני ליטרים מוגדש שמייצר לא פחות מ-367 כ"ס. וולבו ישראל מתכוונת להשקיע בפיתוח הצד הספורטיבי הלא מוכר של המותג במטרה למשוך אליה את לקוחות העילית של הגרמניות.

מרצדס מוסיפה גרסת קצה למכונית הגי'-טי שלה, וביחד עם שילוש האותיות הקדוש של מרצדס AMG ועוד R אחת. כך קיבלנו מפלצת ירוקה. מרצדס לקחו את מנוע ה-V8 של הג'י טי הסדרתית, אם אפשר לקרוא לה כך, החליפו את המגדשים' שיחקו עוד קצת עם המנוע והצליחו להוציא 585 כ"ס - תוספת של מעל 120 כ"ס מגרסת הבסיס.

במרצדס אומרים כי גרסה זו תוכננה ועוצבה לשימוש במסלול המירוצים, על בסיס ניסיון החברה במירוצי מכוניות הטורינג הגרמניות - גם בכדי לרמוז אילו יריבות מבית הם מתכוונים לנצח במירוץ אל הלקוחות. מה זה אומר עבור רובנו? כלום. אבל עבור בעלי הממון 3.6 שניות במיאוץ מעמידה למאה קמ"ש יחד עם מהירות מרבית של 318 קמ"ש.

בסרטון המרהיב שהוציאה החברה ניתן לראות את צבע המכונית הייחודי בפרפראזה על הגיהנום הירוק, הלוא הוא מסלול הנורבורגרינג המוכר בגרמניה. מדוע במרצדס לא השתמשו בנהג הפורמולה 1 המקומי לפרסומת זו? זו כבר שאלה אחרת לגמרי.