ליברמן מינה את השר לשעבר עוזי לנדאו ליו"ר רפאל הבא

עם מינויו של לנדאו לתפקיד יו"ר רפאל, שהיא חברה ביטחונית בבעלות המדינה, משלים ליברמן סבב מינויים בחברות הביטחוניות הממשלתיות - כולם של שרים לשעבר מטעם מפלגתו

עוזי לנדאו / צילום: אוריה תדמור
עוזי לנדאו / צילום: אוריה תדמור

יושב-הראש הבא של חברת רפאל מערכות לחימה הוא השר לשעבר עוזי לנדאו - כך נמסר הערב (ב') מלשכת שר הביטחון אביגדור ליברמן. בתפקידו האחרון כיהן לנדאו כשר האנרגיה והמים, ולפני כן היה השר לביטחון פנים, שר התיירות, שר ללא תיק במשרד ראש הממשלה ויו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

ליברמן מסר הערב כי ניסיוני העשיר של לנדאו מהתפקידים שאותם מילא בתחומים הביטחוניים והכלכליים יאפשר לו לקדם את רפאל ולהציב אותה בהישגים. 

לנדאו עתיד להחליף בתפקידו את תת-אלוף (במיל') יצחק גת, שכיהן ב-3 השנים האחרונות בתפקיד יו"ר רפאל. כפי שפורסם בסוף השבוע לראשונה ב"גלובס", ליברמן סרב להאריך את כהונתו של גת לקדנציה נוספת של 3 שנים.

עם מינויו של לנדאו לתפקיד יו"ר רפאל, שהיא חברה ביטחונית בבעלות המדינה, משלים ליברמן סבב מינויים בחברות הביטחוניות הממשלתיות - כולם של שרים לשעבר מטעם מפלגתו. לתעשייה הצבאית (תע"ש מערכות) מינה ליברמן את השר לביטחון הפנים לשעבר מטעם מפלגתו יצחק אהרונוביץ', ולתפקיד יו"ר התעשייה האווירית מינה ליברמן את שר החקלאות לשעבר יאיר שמיר.