המפרק הזמני של אור סיטי נדל"ן, עו"ד איתן ארז, ובא-כוח בנק מזרחי-טפחות, עו"ד עמית פינס, הגישו היום (ג') לשופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין, בקשה לאשר את מכירת הג'יפ של ענבל אור תמורת 520 אלף שקל לידי מרדכי פינס. מדובר הצעה הגבוהה ב-11% מהערכת השמאי למימוש מיידי. 

נזכיר כי בחודש שעבר העמיד עו"ד ארז למכירה את ג'יפ הלנדרובר המפואר של ענבל אור והזמין את הציבור להתמודד במכרז לרכישתו.

עו"ד ארז דרש מאור בחודשים האחרונים למסור לידיו את הג'יפ מדגם ריינג'רובר, כחלק מהליך כינוס הנכסים. אור החליטה כזכור להילחם על הג'יפ וביקשה מבית המשפט להשאיר אותו בידיה משום שהיא אם חד-הורית. בית המשפט העניק לאור ארכה נוספת להפקיד את הג'יפ, ולקראת חג הפסח אור שלחה בקשה בהולה לשופט הפירוקים איתן אורנשטיין בבקשה נוספת להשאיר בידיה את הלנדרובר.

"אנו מצויים ערב חג וחופשת הפסח, ויש משמעות קשה להפקדת רכב במועד זה", כתבה אור במכתב לבית המשפט. "בימי החג האפשרות לתחבורה חלופית או ציבורית היא מעמסה כבדה מאוד, ולכן אני פונה בבקשה ארכה אחרונה מטעמים של חסד, מן הדין ומן הצדק", היא טענה.

השופט אורנשטיין סירב לבקשתה של אור וכתב לה כי הוא כבר נתן לה ארכה, וכי הוא לא רואה לנכון לתת לה עוד אחת. עוד באותו היום מסרה אור את הג'יפ לידי כונס הנכסים, וזה כאמור העמיד אותו בהמשך למכירה. 

בעקבות פרסום ההודעה על המכירה הוגשו למנהלים המיוחדים 27 הצעות ממציעים שהתעניינו ברכישת הרכב. אתמול (ב') התקיימה במשרדי כונס הנכסים התמחרות, אליה התייצבו 14 מציעים. גובה ההצעה הזוכה בהתמחרות עמד על 520 אלף שקל, אותה הגיש כאמור מרדכי פינס. 

בבקשה לאישור המכירה שהוגשה לבית המשפט הודגש כי לרוכש, מרדכי פינס, אין כל קשר משפחתי או אחר לעו"ד עמית פינס, המייצג בהליך את בנק מזרחי-טפחות.