Ggroup מקבוצת בלושינסקי אחזקות – מגזין הנדל"ן
לוגו ג'גרופ לוגו גלובס
לכתבה הקודמתבקרוב תגיעו רחוק: המטבח החכם שיבשל עבורכם לכתבה הבאהטרנדים במיזוג אוויר לבית

צפו: פיתוח ישראלי שיחסוך לכם לא מעט כאב לב וכאב בכיס

מעצבת הפנים זהבית גולד החליטה להשתמש בטכנולוגיית המציאות המדומה על מנת "לעורר לחיים" את שרטוטי עיצוב הפנים שהכינה עבור הלקוחות. כך זה נראה
מערכת מגזין הנדל"ן - 18.07.2016, 15:34
משקפי
משקפי מציאות מדומה לעיצוב פנים,VR / צילום: וידאו

על משקפי מציאות מדומה אנו שומעים בדרך כלל בהקשר של משחקי מחשב והדמיות רפואיות, מעצבת הפנים זהבית גולד משתמשת בהם על מנת להראות תוצרים מוגמרים ללקוחותיה. "ברמת השרטוט, והחומרים לא תמיד אנו רואים את הפרטים הקטנים ושימוש בטכנולוגיית תלת מימד חוסך הרבה זמן והרבה טעויות שיכולות להיווצר בתהליך עצמו ועולות כסף למי שבונה", היא מסבירה.

אז איך זה עובד בעולם העיצוב? לאחר שהלקוח ומעצב הפנים מחליטים על תוכנית, כל עבודת העיצוב עוברת, בעצם, לעולם הוירטואלי וכך מצטמצמת אי-הוודאות של הלקוח לגבי המוצר המוגמר ובסוף התהליך הוא זוכה לקבל במדוייק את העיצוב שהובטח לו. "הכלי הזה מאפשר לנו לראות את התמונה המלאה", מסכמת גולד, "הוא מעניק לי, כמעצבת, וללקוח את כל החוויה ואף מאפשר שינויים אונליין תוך כדי העיצוב. יש אינספור אפשרויות בתחום הזה, הוא מתפתח וקשה לצפות עד לא יגיע. אנחנו רוצים להיות שם ולייצר עבור הלקוח חוויית 360 מעלות".

בגובה העיניים לטורי דעה נוספים

המובחרים

NEXT-URBAN -לוגו / צילום: יח"צ
מול ים - לוגו / צילום: יח"צ