הלמן-אלדובי תנהל 30 מיליארד ש' ל-13 אלף עובדי חב' החשמל

הלמן-אלדובי, שתקבל 8.3 מיליון שקל בשנה כדמי ניהול, תחליף את אינפיניטי בסוף השנה ותנהל את הקופה בשלוש השנים הקרובות - עם אופציה להארכה

חברת הלמן-אלדובי נבחרה לנהל את כספי קופת הגמל המרכזית של חברת החשמל, בה צבורים כספי עובדי החברה הזכאים לפנסיה תקציבית - כך אישר היום (ה') דירקטוריון החברה, לאחר מכרז שנערך בחודשים האחרונים ובו השתתפו שישה גופים בתחום ניהול קופות הגמל, שהתחרו על ניהול הקופה ב-3 השנים הבאות, עם אופציה להארכה.

בקופה מנוהלים 30 מיליארד שקל, שנועדו לשמש כקצבה לכ-13,000 עובדים ותיקים, גמלאים ושארים. כאמור, מדובר בעובדים הזכאים לפנסיה תקציבית - הסדר שהופסק עבור עובדים חדשים בשנת 1996. 

הלמן-אלדובי, באמצעות חברת בת שהקימה (הלמן-אלדובי חח"י גמל בע"מ), מחליפה בניהול הקופה את אינפיניטי שניהלה אותה ב-6 השנים האחרונות - ותסיים תקופה זו ב-31 בדצמבר 2016.

אורי אלדובי, יו"ר הלמן-אלדובי הגיב לבשורה: "אנו מודים לחברת החשמל על הבעת האמון ועל הזכייה במכרז קופת הגמל המרכזית לקיצבה של חברת החשמל, אחד ממכרזי הפנסיה הגדולים בישראל. נסיונו של בית ההשקעות בניהול קרנות פנסיה ותיקות ובקליטת קופות וגופים שונים יאפשרו לנו להעניק לחברת החשמל את השירות הטוב ביותר"