מדוע החליטה אפל להסיר את שקע האוזניות הסטנדרטי ממכשיר האייפון 7 החדש? אנשי החברה טוענים כי מטרתם הייתה לפנות מקום בתוך מארז המכשיר לטכנולוגיות מתקדמות על חשבון סטנדרט "מיושן" ומיותר, אולם לאחר פירוק האייפון 7 לא נראה כי השטח אכן נוצל לצורך חידושים מסעירים.

באתר iFixIt מדווחים כי את מקומו של שקע האוזניות תופסת כעת חתיכת פלסטיק. ההסבר הרשמי של אפל הוא כי מדובר בחלק ממנגנון הברומטר (מד הלחץ) של המכשיר, אולם אנשי iFixit סבורים כי מטרת החתיכה הזו מסתכמת בהעברת צלילים לתוך המיקרופון, או בחיזוק אפקט הרטט בעת הלחיצה על כפתור הבית החדש.

אומנם לא חסר תועלת לחלוטין, אבל גם לא מהפכה שיכולה להצדיק בקלות את הפגיעה בנוחות המשתמשים. מה שבטוח, מי שפירק את המכשיר בפעם הראשונה לא ציפה למצוא אותו שם, וגם לא ציפה להפתעה הבאה.

הסרטון חושף גם כי למרות שהאייפון 7 מחורר בשני צדדיו בצדו התחתון, עיצוב הרומז כביכול על שימוש ברמקולים סטריאופוניים, הרי שהחורים בצדו השמאלי הם למטרות קוסמטיות לחלוטין ואין להם למעשה שום שימוש פרקטי. האייפון 7 אכן זכה ברמקול נוסף, אך הוא הותקן דווקא בצדו העליון של המכשיר על מנת לאפשר אפקט צליל סטריאופוני כשאוחזים במכשיר לרוחב.

הפירוק חשף גם כי נפח הסוללה באייפון 7 פלוס הוא 2,900 מיליאמפר - מעט פחות מהסוללה של אייפון 6 פלוס. עם זאת, באפל אומרים שחיי הסוללה במכשיר הזה ארוכים הרבה יותר, כך שניתן להניח כי מדובר בעיקר בשדרוג של הממשק, של המעבד ושל פונקציות ניהול הסוללה.