בעולם הרכב יש לא מעט דוגמאות למכוניות שמותאמות לדרישה ספציפית או שנועדו לענות על צורך של הצרכנים. V90 קרוס קאונטרי הגיעה אולי לשרת את הצורך השבדי במכוניות שיודעות לנסוע בכל תנאי מזג האוויר ובשבילים לא סלולים, אלא שנדמה כי אנשי החברה השבדית הפכו את העניין למקדם מכירות לא קטן.

לא שיש לנו תלונות, כל עוד התוצאה היא מכונית מעניינת דוגמת זו, ולא פחות חשוב, סרטונים מושקעים מתהליכי בדיקות המכונית. אז מה אנחנו יודעים עד כה? ה-V90 קרוס קאונטרי נבחנה בטמפרטורות שבדיות של 40- מעלות, לצד נסיעות במדבריות של אריזונה. 80% משטחה של שבדיה מכוסים ביערות. אנשי וולוו אומרים כי הקרוס קאנטרי מהווה את השילוב המושלם בין מכונית כביש מפנקת לרכב שטח, עם מרווח גחון של מעל ל-21 סנטימטרים על פי אתרי רכב שונים. ה-V90 ככל הנראה תציע את אותו היצע מנועי 2 ליטר דיזל ובנזין של גרסת ה-S90, בהספקים שנעים בין 190 כוחות סוס ל-407 בגרסה ההיברידית.
אבל בואו נדבר על מה שחשוב באמת, וזהו סרטון יפהפייה עם אפיל הרפתקני שבדי, שנוטף מכל רמ"ח אבריה של ה-V90 קרוס קאונטרי. אמנם בוולוו ישראל עדיין לא יודעים אם המכונית אכן תיובא ארצה, אבל אפשר להמר שהיא לבטח תוסיף עניין באולם התצוגה של וולוו.