ביג מקצה 20% מאתר הסחר המקוון BIG לחברת ישראכרט

את לפי שווי של כ-30 מיליון שקל לשותפות, "המשקף את סך תרומות הצדדים למיזם"

מנכ"ל ביג , איתן בר זאב / צילום: תמר מצפי
מנכ"ל ביג , איתן בר זאב / צילום: תמר מצפי

חברת המרכזים המסחריים הפתוחים ביג  עדכנה על הסכם עקרונות להקצאת 20% מפלטפורמת המסחר המקוון שלה, BIG, לחברת כרטיסי האשראי ישראכרט. זאת לפי שווי של כ-30 מיליון שקל לשותפות, "המשקף את סך תרומות הצדדים למיזם".

בביג הסבירו כי בתמורה להקצאת המניות, ישראכרט תעמיד למיזם "ידע, את ניסיונה ויכולותיה וכן תשלם סכום של 1 מיליון שקל על פני 3 שנים". במקביל להקצאה לישראכרט, 3% מהזכויות בשותפות יוקצו לעובדים בכירים בה. מסמך העקרונות כפוף לכמה אישורים ולחתימת הסכם כולל מחייב.

ביג, הנמצאת בשליטת האחים יהודה ורוני נפתלי, השיקה באחרונה את BIG, אתר סחר מקוון המתעתד להיות זירת קניות דיגיטלית של מותגים ישראליים ובינלאומיים הפועלים בישראל, וכן מותגים בינלאומיים שעד כה לא היו נגישים לרכישה ישירה לצרכן הישראלי. במסגרת המהלך, מרכזי ביג ברחבי הארץ יציעו שירות של איסוף הפריטים 24 שעות ביממה. ביג אף מתכננת להעמיד מערך רחפנים שיסייע בשירותי משלוחים ולוגיסטיקה. איתן בר-זאב, מנכ"ל ביג, העריך בעבר כי מדובר בהשקעה של כמה עשרות מיליוני שקלים.

ביג פועלת בישראל ובארה"ב ומחזיקה ב-49 מרכזי מסחר בשטח להשכרה של כ-925 אלף מ"ר. החברה נסחרת בבורסה בשווי של 3.4 מיליארד שקל, לאחר שמנייתה טיפסה ביותר מ-30% מתחילת השנה.