כלכלה על הבר: כיצד הטרנד משפיע על הברנד

אירוע "כלכלה על הבר" הקרוב יבחן את השינויים שעובר עולם הקמעונאות בעידן הדיגיטלי ■ במפגש ייקחו חלק דני כהן, ראש החטיבה הבנקאית של לאומי; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; וענת לוי, מנכ"לית יקב רמת הגולן ויקב הרי גליל

 דני כהן, אבי שומר, ענת לוי/ צילום: עדי פרץ, יח"צ
דני כהן, אבי שומר, ענת לוי/ צילום: עדי פרץ, יח"צ

אירוע "כלכלה על הבר" של "גלובס" בשיתוף לאומי, נערך הערב (ד', 9.11.16) בבר ה"איסמי סאלמה" בתל אביב ויעסוק בשינויים בעולם הקמעונאות תחת הכותרת "כיצד הטרנד משפיע על הברנד". במפגש ייקחו חלק דני כהן, ראש החטיבה הבנקאית של לאומי, אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים וענת לוי, מנכ"לית יקבי רמת הגולן ויקב הרי גליל.

לדברי כהן, אנו נמצאים בעיצומה של מהפכת הדיגיטל, בה הכוח עובר לצרכן. עולם העסקים והמערכת הפיננסית בכלל וענפי הקמעונאות בפרט חווים שינויים עצומים. בהרצאתו "כשהבנקאות פוגשת את הלקוח החדש" ישטח כהן את האני מאמין שלו לגבי אופן הפעילות הנחוץ לגופים עסקיים בתקופה זו של שינויים. כיצד עליהם לנהוג באופן שוטף ואילו אסטרטגיות נדרשות מהם עבור העתיד - אם ברצונם להישאר רלוונטיים.

אבי שומר וענת לוי ידברו על הטרנדים בעולם הקמעונאות: כיצד שינויים טכנולוגיים משפיעים על עסקים, מהו פרופיל הצרכן החדש, איך ניתן לעודד עסקים בישראל ועוד.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988