אומנם גורו ההשקעות וורן באפט תמך באופן נלהב במועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילארי קלינטון, אך כעת מתברר כי דווקא טראמפ "סידר" לבאפט רווח ("על הנייר") של כ-11 מיליארד דולר מאז ניצח בבחירות והפך לנשיא ה-45 של ארה"ב.

מאז טראמפ זכה בבחירות, ב-8 בנובמבר, שוק המניות נהנה מראלי שהקפיץ את המדדים המובילים בארה"ב לשיאים חדשים. מדד הדאו ג'ונס ננעל אתמול לראשונה מעל 19,000 נקודות ומדד ה-S&P חצה את רף ה-2,100 נקודות. גם פורטפוליו ההשקעות של "האורקל מאומהה" וחברת ההחזקות שלו ברקשייר הת'אוויי  נהנה מהראלי.

אחד הסקטורים שבלטו במיוחד בראלי הוא סקטור הבנקאות והפיננסים. זאת מאחר והמשקיעים צופים כי טראמפ יבצע הרחבה פיסקאלית אגרסיבית ויקצץ במסים, מהלך שיוביל, לפי התחזיות, לעלייה חדה באינפלציה וכפועל יוצא מכך להעלאת ריבית בקצב גבוה יותר. ריבית גבוהה, תורמת לשורת הרווח של הבנקים. 

מניות הבנקים זינקו בממוצע בכ-14% מאז ה-8 בנובמבר, ומניית ברקשייר הת'אוויי הוסיפה לערכה בתקופה זו כמעט 9%, מאחר ופורטפוליו ההשקעות שלה רוויי במניות בנקים כגון וולס פארגו ובנק אוף אמריקה. למעשה, הראלי בשוק המניות הוביל לרווח (על הנייר) של כ-4.3 מיליארד דולר לברקיישר הת'אווי, ולרווח אישי של 3.8 מיליארד דולר לבאפט.

בנוסף, באפט רכש ב-2011 כתבי התחייבות לרכישת 700 מיליון מניות של בנק אוף אמריקה במחיר של 7.14 דולרים למניה. ערכם של כתבי ההתחייבות הללו עלה גם מכן מאחר ומניית בנק אוף אמריקה זינק בכ-15% מאז בחירת טראמפ. עליית הערך בכתבי ההתחייבות הניבה לטראמפ רווח תיאורטי נוסף של כ-3 מיליארד דולר.