"דונלד טראמפ הוא היטלר של ימינו. הוא מצייץ את עצמו בטוויטר למוות, מתנהג בגזענות, בשנאה, בטיפשות ובגועל מהיום הראשון שלו בתפקיד. הוא היטלר" - כך כתבה הזמרת אחינועם ניני בפוסט בפייסבוק בהתייחס למהלך של נשיא ארה"ב להגבלת כניסת מוסלמים לארה"ב. 

בפוסט ארוך באנגלית, אחינועם ניני מוסיפה הקשר מקומי: "ומי תומך בו? - ביבי! הפתעה? לא!! ביבי הוא לא רק מלך היהודים בעיני עצמו - הוא גם גזען, נרקיסיסט, פרנואיד וולגרי כמו טראמפ".

"קראתי על ההחלטה של טראמפ להגביל את כניסת מוסלמים לארצות-הברית, על כוונתו להרוס את היחסים עם מקסיקו. האם יש יהודי באמריקה שעדיין תומך בטראמפ? אני בטוחה שהתשובה היא כן. אין לכם בושה? אין להם קרובים מקרב ששת המיליונים שנרצחו (בשואה) בגלל אותה גזענות, הסתה ושנאה עיוורת? אתם לא מבינים באיזו קלות מפלצות איומות כאלה יכולים להתהפך ו'לטרוף' אתכם?", כותבת ניני.

 

הזמרת התייחסה גם לאירוע הליכודיאדה שחל בסוף השבוע האחרון באילת, בדיוק ביום שבו מצוין יום השואה הבינלאומי. "יהודים, היו אמיצים ותכירו בכך שטעיתם - הפכתם לנוראיים ולחסרי לב כמו אלה שטבחו בכם לאורך ההיסטוריה, לעיוורים וטיפשים ואכזריים בדיוק כמוהם.

"היהודים אכזריים כלפי האזרחים הפלסטינים שאליהם הם מתייחסים כמו לזבל, היהודים אכזריים כלפי הפלסטינים בשטחים הכבושים, והם אכזריים וטיפשים בכך שהם תומכים בגזען משוגע כמו טראמפ וכן באיש חלול, גזען, מושחת וקטן כמו ביבי (נתניהו)", לדבריה.

ניני הוסיפה כי "עלינו להפסיק את הטירוף הזה מיד ולחזור לערכים שמגדירים אותנו תרבותית, מבחינת מורשת ועבר. עלינו לעמוד לצידם של העניים, החלשים, המופלים והמדוכאים - ועלינו להסתכל עליהם כאילו על עצמנו".

היא סיימה וכתבה: "אם לצטט את 'המלך ביבי', שכחתם מה זה להיות יהודים. זה עדיין לא מאוחר".

אחינועם ניני. מתוך הפייסבוק