ראש הממשלה בנימין נתניהו השוהה בביקור מדיני באוסטרליה, הגיע היום (ו') לחוף מנלי בעיר סידני המפורסם בזכות מוקד המשיכה לצוללנים מרחבי העולם. כשנשאל נתניהו האם הגיע לחוף על מנת לצלול, הוא השיב בקריצה לחקירות המתנהלות נגדו בישראל: "יש כרישים פה, גם בארץ - אבל לא בחופים".

נתניהו השיב בחוש הומור לכתבים במנלי ואמר כי הגיע לאוסטרליה בעקבות התחקיר של דפנה ליאל בחדשות 2 על כנס חיות הכיס הפיקטיבי. "באנו לכנס של חיות הכיס באוסטרליה שדפנה הציעה", אמר בבדיחות. "יש פה קשר עמוק, נאכל ארוחת ערב עם ראש הממשלה ורעייתו".

ראש הממשלה אמר את הדברים לאחר שאמש פורסם לראשונה במהדורה המרכזית כי מבקר המדינה יוסף שפירא פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כדי לקבל את הקלטת השיחות בין נתניהו לבין מו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס, ואת שאר חומרי חקירת תיק 2000. בכוונת שפירא לבחון את היחסים בין ראש הממשלה לבין בעליו של העיתון ישראל היום.

המבקר טען בפני מנדלבליט כי קיים חשד שהחינמון "ישראל היום" מהווה בעצם תרומה פוליטית אסורה מצד אדלסון. היועץ המשפטי ענה כי יעביר את החומרים לידיו של שפירא רק בתום החקירה, משום שחקירה פלילית קודמת לבדיקת המבקר.