שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין, אישר אתמול (ד') מכירת זכויות לשתי דירות חדשות בבניין שיוקם ברחוב ארלוזורוב 13 ברמת-גן, אשר היו בבעלות חברת אור סיטי מקבוצת ענבל אור. מדובר בזכות לדירה רגילה, שנמכרה ב-650 אלף שקל, וזכות לדירת גג שנמכרה ב-1.5 מיליון שקל.

לסכומים אלה הרוכשים ייאלצו להוסיף את עלות הבנייה וגם חובות שצברה אור סיטי כלפי יתר חברי הקבוצה, כשהפסיקה לעמוד בתשלומים השוטפים לשם קידום הפרויקט. את הליך המכירה ניהל המנהל המיוחד של אור סיטי, עו"ד איתן ארז.

מלבד הזכות לשתי הדירות ברחוב ארלוזורוב, מוצעות למכירה דירות נוספות שהיו בבעלות אור או בבעלות החברות שבשליטתה, וכן דירות הרשומות על שם בני משפחתה. כך למשל מוצעת למכירה דירת גג בת 5 חדרים בקומה שישית בבניין קיים ברחוב הסנה 14 ברמת-גן, אשר מושכרת עד חודש אוגוסט הקרוב. דירה נוספת מוצעת למכירה בקומה שנייה של בניין בן שנתיים ברחוב בן אליעזר 12 ברמת-גן, הכוללת 4 חדרים.

כמו כן, בפרויקט "אור על הפארק" ברחוב אחד העם 16 ברמת-גן, סמוך לפארק הלאומי, מוצעת למכירה דירת גג מפוארת בקומה 26, בת 233 מ"ר מרפסות, שתי חניות ומחסן. דירת הגג דורשת ביצוע השלמות פנים. באותו מגדל מוצעת גם דירת 5 חדרים בקומה 12 עם מחסן וחנייה.

בנוסף לנכסים ברמת-גן, מוצעים למכירה במסגרת הליך הפירוק גם נכסים בתל-אביב. אחד מהם הוא מיני פנטהאוז בבניין שנמצא בבנייה מתקדמת ברחוב פוריה 5 בנווה-צדק בתל-אביב, בקומה רביעית ואחרונה, הכולל נוף לים. מדובר בבניין שנמצא בשלבי בנייה סופיים על-ידי הקבלן ח.מיתר, ועתיד להימסר בחודש אוגוסט.

כמו כן מוצעות למכירה זכויות לשתי דירות שיוקמו בפרויקט מגדלי הצעירים בתל-אביב ושרשומות על שם בני משפחתה של אור, דירות שהליך מכירתן אושר על-ידי שופט בית המשפט לענייני משפחה, ארז שני, וכן את עו"ד אבירם גרנות מטעמה של קבוצת הרכישה, לייצג את הצדדים בהליך המכירה.

 

בזמן הקרוב יוצעו למכירה נכסים נוספים השייכים לאור או לחברות שבבעלותה: מיני פנטהאוז ברחוב הל"ה 52 בגבעתיים בקומה שישית, שאור התגוררה בו עד לאחרונה; ופנטהאוז בקומה 27 במגדל הטייסים ברמת-גן, שמושכר עד חודש יוני.

הפנטהאוז עלה לכותרות כשעיריית רמת-גן הודיעה כי היא מעכבת את מתן טופס האכלוס לחלק מהדירות במגדל, לאחר שגילתה אי-התאמה בין היתר הבנייה שניתן לבין הבנייה בפועל - בין היתר בנייה בקומה 27 שהייתה קומה טכנית ואושרה לבנייה למגורים רק לאחר שהתבצעה בנייה בפועל.