בסיעת הליכוד בכנסת יש גרעין קשה ולא קטן של אנשים שניתן להגדירם, בלשון המעטה, כמוזרים. מקום של כבוד בחבורה זו יש לנאוה בוקר, האלמנה של כולנו (בעלה, כבאי אש, ניספה בשריפה ביערות הכרמל, מה שפתח בפניה את דלתות הליכוד והכנסת). האלמנה של כולנו המציאה גם את "הילד של כולנו", הלוא הוא, כידוע, אלאור אזריה). אתמול בכנסת חברה בוקר אל אורן חזן כדי להוקיע את "הכתפיים החשופות של כולנו", השייכות לסתיו שפיר שהגיעה למשכן כשכתפיה לא מכוסות, כפי שמקובל במקומות נורמליים.

 

בוקר מחזקת את שר הטבעות

גם הכנסת אמורה להיות, בעיקרון, מקום נורמלי. הבעיה היא שיש בה חברים שאינם כאלה. חזן, שכזכור נקבע לגביו כי הוא ארגן נערות ליווי לאורחי קזינו, לא איחר להבחין בלבושה של שפיר. "אם אני הייתי מגיע עם גופייה לכנסת, היו נותנים לי לדבר?", זעק האיש מבורגס מהמיית לבו.

למזלו כי רב של חזן, בראש הישיבה הייתה אותה בוקר שהפכה את כולנו להורים של אלאור אזריה. "אתה צודק" - חיזקה בוקר את שר הטבעות ממרומי כיסאה כיו"ר הישיבה. בדיוק, אבל בדיוק, על כך נאמר "הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?".

מה ל"ידיעות אחרונות" ולחינוך?

כש"ידיעות אחרונות" ו-ynet מחליטים לעסוק בחינוך - מי לא יתחנך? והם כמובן עושים את זה בהכי גדול שאפשר, והכול מלווה בכותרות לרוב בשני כלי התקשורת הפופולריים הללו. הכותרת של ועידת החינוך שהם מקימים היא "מובילים חינוך לשינוי". מי יכול לומר מילה לא טובה על יוזמה חינוכית? - כן, אבל... כפי שאומרים ב"גב האומה".

גם "ידיעות" יתחנך?

אני מבקש לדעת האם השינוי ייעשה גם ב"ידיעות" וספיחיו ברשת. שני הגורמים המחנכים הללו מלאים בכל יום ולילה, בתכנים שבחלקם הם לא חינוכיים, וברובם הם אנטי-חינוכיים בעליל. אם אתם אוהבים הרבה סקס, אלימות, דם, ניצול לרעה של אנשים מסכנים, ציניות חברתית ושלל פרסומים המחנכים לכל דבר חוץ מאשר ליצירתו של אדם טוב יותר - אם אתם אוהבים תכנים אנטי-חינוכיים, "ידיעות" הוא המקום בשבילכם. וגם ynet.

כמובן שלא רק "ידיעות" הוא כזה, אבל האחרים שנוהגים כמותו לא עושים ועידות לחינוך, כאשר הם עצמם...

חינוך לציות

קשה לחשוב על משהו פחות חינוכי מאשר אמצעי תקשורת המוניים ופרובוקטיביים העוטים על פניהם מסיכה של דאגה לחינוך בדמות ועידה אליה באים כל, ובכן, כל מי ש"ידיעות" רוצים. כי הכול יודעים כי מי שמסרב למחנכים הללו, "ידיעות" יחנך אותו באופן שהוא לא יחזור על כך.