הרוג ופצוע בפיגוע דריסה בהתנחלות עפרה; המחבל נפצע

המחבל הדורס הגיע מכביש 60, פגע בשני הצעירים בני ה-20 ונפצע בעקבות התנגשות המכונית בטרמפיאדה

פיגוע דריסה / צילום: רויטרס
פיגוע דריסה / צילום: רויטרס

הרוג ופצוע בפיגוע דריסה בכניסה להתנחלות עפרה שבבנימין. המחבל הדורס הגיע מכביש 60, פגע בשני הצעירים בני ה-20 ונפצע בעקבות התנגשות המכונית בטרמפיאדה.

חובש רפואת חירום של "איחוד הצלה", סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של רכב פלסטיני שעלה על המדרכה, פגע בצעירים ששהו בסמיכות לתחנת האוטובוס ונפל לתעלה בצד הדרך. צוותי רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים בזירת האירוע. עמודי הבטיחות שהוצבו בסמיכות לתחנה עקב פיגועי דריסה שאירעו בעבר מנעו פגיעה של המחבל באזרחים נוספים ששהו בתחנת האוטובוס בזמן הפיגוע".

ביום שבת נפצעו באורח קל שוטר מג"ב ושני אזרחים בשנות ה-20 לחייהם בפיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים. המחבל, בן 17 מאזור שכם, נורה בידי כוח משטרה ונהרג. שני הפצועים פונו לבית החולים עין כרם בעיר כשהם סובלים מפצעי דקירה בפלג גופם העליון.

מהמשטרה נמסר כי המחבל, אחמד זאהר רזאל, הלך ברחוב הגיא וזיהה שני צעירים יהודים. הוא החל ללכת אחריהם ואז התנפל עליהם ודקר אותם, ככל הנראה באמצעות סכין שהייתה ברשותו. לאחר מכן החל להימלט, וזוהה על ידי כוח משטרה ומג"ב שרדפו אחריו. בשלב זה, נכנס המחבל לפתח של בית מגורים ברחוב, השוטרים נכנסו אחריו והתעמתו איתו ואחד השוטרים נפצע גם הוא מדקירה. לאחר מכן נורה המחבל למוות על ידי השוטרים.