רקטה שנורתה מחצי האי סיני נפלה במועצה האזורית אשכול

(עדכון) - הרקטה התפוצצה במשק חקלאי בשטחה של המועצה האזורית; לא דווח על נפגעים או על נזק מלבד גבר בן 50 שמוגדר כנפגע חרדה ■ שלוחת דאעש בסיני קיבלה אחריות לירי הרקטה לאשכול

כיפת ברזל גראד עזה טילים אשדוד / צלם: רויטרס
כיפת ברזל גראד עזה טילים אשדוד / צלם: רויטרס

אזעקת צבע אדום נשמעה במספר יישובים במועצה האזורית אשכול, לאחר שרקטה שוגרה מחצי האי סיני. הרקטה התפוצצה במשק חקלאי בשטחה של המועצה האזורית. לא דווח על נפגעים או על נזק שנגרם.

סמוך לשעה 11:36 נשמעה התרעה בדבר שיגור רקטות משטח הרצועה לעבר יישובי עוטף עזה. תושבים באזור דיווחו כי שמעו קולות נפץ סמוך לזמן שבו הופעלה ההתרעה. לאחר זמן קצר התברר כי הרקטה ששוגרה התפוצצה באחת החממות במשק חקלאי באחד מיישובי המועצה האזורית אשכול.

שלוחת ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בחצי האי סיני קיבלה אחריות לירי. הרקטה התפוצצה בחממה ביישוב בשטח המועצה, וכתוצאה מכך הוגדר גבר כבן 50 נפגע חרדה.

לפני כחודש נשמעה אזעקת צבע אדום במועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה, אולם לאחר בדיקה התברר כי מדובר באזעקת-שווא. "לא נשמע פיצוץ", הדגישו במועצה האזורית אשכול.

כשבוע לפני כן, כוח צה"ל נטרל שני מטענים שהונחו סמוך לגדר באזור רצועת עזה, במטרה לפגוע בכוח. לאחר נטרולם, נלקחו המטענים להמשך טיפול. המטענים הונחו מערבית לגדר, במרחב האסור לשהייה.