ניר שטרן, מנכ"ל סלקוםמגדיר מחדש את גבולות ההצעות השיווקיות בשוק התקשורת. סלקום משיקה היום (ד'), לראשונה בישראל, חבילה מרובעת הכוללת טלוויזיה, אינטרנט, סלולר וטלפוניה - וכל זאת במחיר חסר תקדים של 249 שקל לחודש.

החבילה כוללת 3 קווי סלולר, מה שאומר שככל הנראה מדובר באחת החבילות המשתלמות ביותר בישראל למשפחה. החבילה החדשה לא באה על חשבון ההצעות הקיימות, והיא מושקת במקביל.

שטרן פתח את מסיבת העיתונאים בסקירה של פעילות הטלוויזיה, ואמר כי כמות הערוצים באוויר של סלקום TV כבר מתקרבת ל-50, והיום היקף התוכן ב-VOD שילש את עצמו, והדבר בא לידי ביטוי בשביעות-הרצון של הלקוחות, ולזה הצטרף התוכן החדש של HBO. הוא הזכיר את העובדה שסלקום השיקה את השירות על גבי פלטפורמת אפל TV, שהייתה הצלחה מאד גדולה.

שטרן אמר כי למרות כל ההשקעה בתוכן המחיר לא עלה, וזאת בזמן שאחרים העלו מחירים בכל הזדמנות. חבילת הבסיס נשארה במחיר של 99 שקל, ומחיר חבילת הטריפל עומד על 150 שקל.

"יש היום חצי מיליון צופים בסלקום TV שנהנים מהשירות וחווים את התוכן ואת הטכנולוגיה, ועם כל הצניעות, אנחנו מאד גאים בתוצאה".

סלקום השיקה במקביל לחבילה המרובעת 3 השקות, כאשר ההשקה הראשונה היא המעבר של סלקום TV לטלוויזיות החכמות. החל מהיום ובימים הקרובים, מסכי LG, סמסונג, גרונדינג, שארפ, פיליפס ועוד - כל השירות יהיה נגיש על מסכים אלה. השירות יוטמע כבר בטלוויזיה, והלקוח לא יצטרך להוריד את האפליקציה.

בנוסף משיקה סלקום שירות הקלטות בענן. לדברי שטרן, נגמרו הימים שצריך להקליט בממיר. כל ההקלטות עוברות לענן, וזה אומר שכל הממירים הקיימים של סלקום יקליטו בענן, וגם בטלוויזיות החכמות שאין בהם דיסק קשיח וכוללות יכולות הקלטה, וזה יהיה חלק מובנה מהשירות. זה אומר שאין מגבלה על הקלטות, וכל טלוויזיה תוכל להקליט בנפרד. השירות יאפשר גם הקלטה בכמה מכשירים במקביל, כולל בציוד קצה כמו סמארטפונים.

עוד הכריז שטרן על שירות הטלוויזיה גם בעולם האנדרואיד. החברה השיקה ממיר אנדרואידי של שיאומי, כאשר הלקוח יוכל לבחור איזה ממיר הוא רוצה לקבל. התוספת של אנדרואיד פותחת עולם שלם של אפשרויות, והאפליקציה תעלה לגוגל פליי בימים הקרובים.