גבות רבות הורמו כאשר במהלך אירוחו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ במעון ראש הממשלה הרשמי, הזכירו נתניהו ורעייתו את מצבו של הבית ואף ציינו כי המקום סויד לכבוד הנשיא ורעייתו. 

אך נראה כי ראש הממשלה ורעייתו אינם היחידים שאינם מרוצים ממצבו של מעון ראש הממשלה. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, מציגה כוכבת "מעושרות" ניקול ראידמן תיעוד ממטבח המעון, שלטענתה נמצא במצב "מזעזע".

"אני בהלם. זו המדינה שלי, וככה היא נראית. לבעלי לב חלש אסור לצפות בסרט זה", כתבה ראידמן.

"מישהו חשב שהמסים שאני משלמת הולכים למשהו חיובי? יש טעות", נשמעת ראידמן אומרת, בבעודה מצביעה על אחת הידיות במעון. לאחר מכן היא ממשיכה למטבח, בו היא מצביעה על קילופי צבע ואומרת: "ראיתי הרבה מטבחים בחיים שלי, אבל כזה עוד לא ראיתי".

"אני מזועזעת", היא ממשיכה. "ככה נראית המדינה שלנו? כמו ארונות שלא נסגרים? זו מדינת ישראל, לא מדינת עולם שלישי. אין תקציב לתקן מטבח לראש הממשלה? פה צריך לארח את כל הנשיאים מכל המדינות? לבשל ליד עובש? איפה משרד הבריאות? ככה לא חיים".

אך ראידמן היא לא הסלב הראשונה שמתעדת כיצד נראה המעון מבפנים. זמן קצר לפני הבחירות לכנסת עלה לרשת סרטון המתעד ביקור של מעצב הפנים מושיק גלאמין במקום, תוך שהוא סוקר, בליווי אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, את המפגעים הרבים ותנאי המחיה הבעייתים, לכאורה.