יועצת התקשורת אירינה שלמור פרסמה היום (ה') פוסט בפייסבוק בנוגע לדיון המתעורר על שכרה של גל גדות בשובר הקופות "וונדר וומן". כפי שפורסם, שכרה של גדות על הסרט, שהכניס כ-700 מיליון דולר בשלושה שבועות, הסתכם ב-300 אלף דולר בלבד.

"ההתעסקות התקשורתית בשכר של השחקנית ששיחקה אותה הוא צבוע, מיתמם ומנותק מהמציאות, אולי אפילו מצחיק. הוא בטח לא היה מתקיים אם הסרט, רחמנא ליצלן, היה הופך לפלופ קולנועי", כותבת שלמור. 

"אחד מהראיונות שקדמו לסרט, שמעתי את גדות מספרת על תקופת ההמתנה לתשובה אם נבחרה לתפקיד. אין לי ספק שבאותה נקודת זמן, אם ניתן היה, היא הייתה מוכנה לשבור את תוכנית חיסכון ולהשקיע את כל הכסף שהרוויחה מקסטרו רק כדי לקבל את התפקיד. בחיים זה לא עובד כך ודברים טובים באמת, כמו אושר, בריאות, מזג אויר טוב ותפקיד נחשק לא ניתן לקנות בכסף".

לפי שלמור, "גדות והסוכנים שמיצגים אותה מבינים היטב שוונדר וומן הוא הרבה יותר מתפקיד. הוא יותר כמו מכונת אספרסו שנמכרת במחיר הפסד והרווח מגיע מהקפסולות. יש שיאמרו בהיתממות שהרצון העז לקבל את התפקיד אינו מסמיך את המפיקים לנצל את הסיטואציה ולהציע לשחקנית פחות מהשכר המקובל. אני טוענת ששאלת הבסיס היא לא כמה גדות שווה למפיקים, אלא כמה שווה התפקיד לגל?

"בגישה כזאת מבינים מיד שמדובר בנוסחה של מרוויחים בלבד... לכל יועצי השכר, את הדיון על העו"ש של גדות תשאירו לסרט הבא, אם יהיה לזה עדיין מקום. בינתיים תפסיקו ללהג ותתפללו שיום אחד ייפול גם עליכם כל הטוב הזה!"