הרוגה ו-6 פצועים באירוע ירי בבית חולים בניו-יורק; היורה התאבד

היורה, רופא לשעבר בבית החולים "לבנון" בברונקס, התפטר לפני כשנתיים לאחר שהוגשו נגדו תלונות על הטרדה מינית ■ לפי המשטרה, הוא נכנס לבית החולים לבוש בחלוק והתאבד מיד, לאחר שירה לכל עבר ■ חמישה מהפצועים במצב אנוש

 רופאים / צלם: thinkstock
רופאים / צלם: thinkstock

רופאה נורתה למוות ושישה נוספים נפצעו אמש (ו') באירוע ירי בבית חולים ברובע הברונקס שבניו-יורק, ארצות-הברית. לפי המשטרה בעיר, היורה הוא רופא לשעבר בבית החולים "לבנון" והוא התאבד מיד לאחר ביצוע הירי, לאחר שניסה להצית את עצמו וגרם שריפה בבניין. מצבם של חמישה מהפצועים אנוש.

גורם רשמי במשטרת ניו-יורק מסר לסוכנות הידיעות "אי-פי" כי היורה הוא ד"ר הנרי בלו, רופא משפחה בן 45. עוד נמסר כי הוא התפטר מבית החולים בשנת 2015 לאחר שהוגשו נגדו תלונות בגין הטרדות מיניות. לדברי המשטרה, הוא נכנס לבית החולים חמוש ברובה ולבוש בחלוק הרופאים שלו, ופתח באש. לדברי גורמי אכיפה, בלו השתמש בנשק מסוג AR-15 בתקיפה, שאירעה בקומות ה-16 וה-17 של בית החולים.

"חשבתי שאני עומד למות", סיפר מטופל ששהה בקומה השלישית בבית החולים בזמן האירוע. עדי ראייה נוספים סיפרו כי חברי הצוות הרפואי בבית החולים נעלו את עצמם בתוך חדרים במבנה וכי מטופלים חששו לחייהם.