חשבתם פעם להיות שכנים של קים קרדשיאן, קניה ווסט וביונסה? זאת ככל הנראה ההזדמנות שלכם. המשותף לכל המגה-סלבס האלה היא שהם כולם גרים בשכונת היוקרה בל אייר שבלוס אנג'לס, ואם יש לכם כמה עשרות מיליוני דולרים פנויים, תוכלו בהחלט להצטרף אליהם.

חברת השקעות הנדל"ן SDB הישראלית מבאר-שבע רכשה את הקרקע יחד עם שותף מקומי בעלות של כ-8 מיליון דולר ומתכננת לבנות עליה אחוזת ענק בעלות של 12 מיליון דולר, שצפויה להימכר תמורת 40-50 מיליון דולר.

וזה לא כל הסיפור: הקרקע, מסתבר, נמצאת בצמוד לביתו של מוחמד חדיד, מיליארדר פלסטיני שנולד בנצרת ובן למשפחה מוסלמית, אביה של הדוגמנית הבינלאומית ג'יג'י חדיד. מוחמד חדיד נחשב לאחד מיזמי הנדל"ן המצליחים ביותר בלוס אנג'לס עם הון מוערך של כמה מיליארדי דולרים.

האחוזה תכלול את כל הפינוקים של האלפיון העליון, בהתאם לסטנדרט הגבוה ביותר שבו נבנים בתים בשכונה. האחוזה הנבנית תכלול לפחות 7 חדרי שינה, ותהיה בה בריכה מפנקת, מגרש טניס, מגרש כדורסל ומסלול באולינג.

בל אייר היא כאמור אחת מהשכונות האמידות ביותר בלוס אנג'לס. בין היתר היא הייתה גם מקום מגוריו של נשיא ארה"ב לשעבר, רונלד רייגן. בתחילת השנה תפסה בל אייר כותרות גדולות בעיתונות העולמית, בשל אחוזה שהוצעה למכירה תמורת 250 מיליון דולר - סכום שיא של כל הזמנים.

בשכונת היוקרה מתגוררים כאמור כוכבי קולנוע וידוענים רבים, והיא שוכנת מול שדרות סאנסט. לצד שכונת בוורלי הילס והולמבי הילס, בל אייר יוצרת את מה שמכונה "משולש הפלטינה" של שכונות לוס אנג'לס.

הפרויקט בבל אייר יהיה הגדול ביותר של חברת ההשקעות הישראלית עד כה.