המשקיע הפרטי האקטיביסטי הגדול בטבע בני לנדא אומר היום בשיחה עם "גלובס" כי מה שקורה היום בחברה זה לא פחות מקטסטרופה. "אני אומר את הדברים האלה כבר 3 או 4 שנים, דירקטוריון החברה לא מסוגל לקבל החלטות גדולות ולטפל בהבראת החברה".

עוד אומר לנדא כי מישהו בדירקטוריון החברה מנסה לחבל בניסיונות של היו"ר, סול באר, להביא מנכ"ל קבוע בעל שיעור קומה לחברה. לנדא: "יש אדם בדירקטוריון החברה שתלינו בו תקוות גדולות - זה סול באר, הנחנו שהוא יכול להביא מנכ"ל בעל שיעור קומה לחברה, אבל ברור שמישהו בדירקטוריון לא רוצה שהוא יצליח ומנסה לחבל במאמצים שלו. צריך לאתר את המחבל הזה ולהרחיק אותו מהחברה. יש למחבל הזה חשיפה גדולה, הוא גורם  נזקים גדולים".

עוד הוסיף לנדא כי יו"ר הדירקטוריון עובד היום עם ידיים קשורות, כי הדירקטוריון כולו עסוק באינטריגות במקום בהבראת החברה.

על פטרבורג אומר לנדא: "המנכ"ל היום הוא היו"ר שחתם ואישר את עסקת אקטיביס - זו קטסטרופה. הדירקטוריון היום לא מספיק מנוסה". 

"כשמונה ג'רמי לוין" אמר לנדא "הייתה אסטרטגיה ברורה, הולכים עם הפנים לעתיד ומחזקים את החוזקות שיש בישראל וזה חדשנות. קח לדוגמה את הקופקסון והתרופה נגד מיגרנה - זו חדשנות, אלה החוזקות שיש בישראל. להמשיך להתמודד בשוק הגנריקה שהופך להיות קומודטי (סחורה עתידית) זה לא נכון.

"זה היה בעבר כשאלי הורביץ היה, היום צריכים אסטרטגיה ברורה וחדשנית ואת זה יכול לעשות רק מנכ"ל בעל שיעור קומה, אבל את זה הדירקטוריון לא נותן לעשות".

דירקטוריון טבע

"בטבע חייבים להפסיק עם השיטה של "חבר מביא חבר" הדירקטוריון צריך להיבחר כל שנה מחדש וכשהם ממנים מישהו משלהם להיום מנכ"ל, כבר פעם שנייה, זה לא מאפשר לחברה להבריא ולקבוע אסטרטגיה ברורה. צריך לזכור שאת ג'רמי לוין פיטרו פחות משנתיים לאחר המינוי רק כי הוא לא היה משלהם - החברה ממשיכה לדבר על העתיד המונחים של העבר" הוסיף לנדא.