מעללי ענבל אור נמשכים: ממכתב שנשלח ליזמת הנדל"ן מהמזכירה הראשית של בית המשפט העליון, עידית מלול, עולה כי אור ביקשה מהמזכירות לקבל עותק מהתיק בו היא מערערת, הוציאה אותו מבניין בית המשפט ללא אישור, לקחה את המסמך לביתה - ולא השיבה אותו על אף בקשת המזכירות. 

נזכיר כי הערעור שהגישה אור לעליון נוגע להליכי פשיטת הרגל שלה. 

וכך נכתב במכתב לנשלח לאור: "ביום 17.7.2017 הגעת למזכירות בית המשפט העליון וביקשת לעיין בתיק בו הנך מערערת. בהתאם לנוהלי העבודה הקיימים, מסרה לך המזכירות עותק מהתיק לעיון (יצוין כי מאחר שמדובר בהליך הנדון לפני הרכב, קיימים 3 עותקים של תיקי השופטים. 

"מספר ימים לאחר מכן, ומשהמזכירות לא איתרה את התיק שנמסר לך, יצרתי עמך קשר טלפוני לשם בירור העניין. בשיחתנו, אשר התקיימה ביום 1.8.2017, הבהרת כי הוצאת את התיק מבית המשפט ולקחת אותו אתך. נוכח האמור, הודעתי לך כי עלייך להשיב את התיק למזכירות בית המשפט בהקדם. אף על-פי כן, עד למועד זה טרם הושב התיק". 

עוד כתבה המזכירה לאור כי "אנו רואים את אופן התנהלותך האמור בחומרה. עיון בתיק על-ידי בעל דין נעשה אך ורק בין כותלי המשפט, וחל איסור גורף על הוצאת התיק מהבניין. על אחת כמה וכמה שלא היה מקום ליטול את התיק על דעת עצמך, ללא פנייה לגורם מוסמך ואף ללא יידוע גורם כאמור". 

לסיכום כתבה מזכירת בית המשפט העליון כי "בנסיבות העניין לא ניתן יהיה לעשות שימוש בעותק התיק המצוי ברשותך, ובכוונתי להורות למזכירות לשכפל עותק נוסף של התיק תוך שימוש בשני העותקים הנוספים המצויים ברשותנו. יובהר כי אין באמור כדי לגרוע מן החובה המוטלת עלייך להשיב את התיק למזכירות בית המשפט בהקדם. עוד אציין כי בכוונתנו להעביר את העניין להמשך טיפולה של הלשכה המשפטית בהנהלת בתי המשפט".